ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ 3

μπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010


  Πάλι κούφιος Καραγκιοζάκος....

Τι απαντά ο Ψωμιάδης στον Καρατζαφέρη...

φούσκες , φούσκες , φούσκες

 


Σχετικά με τις εξελίξεις στα αυτοδιοικητικά, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση και στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:
«Θεωρώ ότι η ψυχή των φίλων του ΛΑΟΣ είναι μαζί μας, μαζί με τη Μακεδονία. Τα κόμματα λένε και ξελένε. Ο Ψωμιάδης μένει σταθερός στις αξίες, στις αρχές. Μένω σταθερός σ’ αυτό που είπα: ενώνω και δεν διχάζω. Μέσα από συμπεριφορές όπως αυτές των τελευταίων ημερών, εγώ και
...
 οι φίλοι μου νοιώθουμε ακόμη πιο δυνατοί για την τελική νίκη».
Πως μάθατε την απόφαση του κ. Καρατζαφέρη;
Από την τηλεόραση
.
Τι έγινε και χάλασε η συνεργασία;
Αυτό δεν το ξέρω.

Δε μιλήσατε με τον κ. Καρατζαφέρη, δεν είχατε κάποια επαφή αυτές τις μέρες;
Αυτό αφορά εμάς.

Για ποιες συμπεριφορές μιλάτε;
Των τελευταίων ημερών.

Δηλαδή;
Άλλη ερώτηση.

Η υπόθεση Σαμαρά τελικά έφταιξε ή τίποτε άλλο υπάρχει από πίσω;
Γι’ αυτό να απαντήσουν άλλοι, όχι εγώ.

Δεν έχετε καταλάβει τι γίνεται;
Όχι.

Προσπαθήσατε να κάνετε κάποια επικοινωνία με τον κ. Καρατζαφέρη;
Αυτό αφορά εμένα και τον κ. Καρατζαφέρη.

Πάντως ο κ. Καρατζαφέρης είχε βγει από νωρίς και είχε στηρίξει. Τι άλλαξε…
Κοιτάξτε, οι παλιές αγάπες δεν διαγράφονται με μια δήλωση. Η αγάπη παραμένει και είναι αμοιβαία
.
Αν κατεβάσει …(δεν ακούγεται) υποψήφιο;
Κοιτάξτε, η κοινωνία είναι μαζί μας. Κι αυτό το ξέρουνε. Η κοινωνία δεν διχάζεται.

Αυτή η κίνηση του κ. Καρατζαφέρη μήπως θέλει να πλήξει τον κ. Σαμαρά;
Δεν αφορούν εμένα αυτά. Εγώ δεν έχω σχέση με τα κόμματα. Είμαι νομάρχης, υποψήφιος περιφερειάρχης και σίγουρος νικητής στις ερχόμενες εκλογές. Να είστε βέβαιοι γι’ αυτό
.
Αυτή η εξέλιξη ήταν κεραυνός εν αιθρία;
Εμένα μ’ αρέσουν οι κεραυνοί και μάλιστα τους αντιμετωπίζω επί τριάντα χρόνια νικηφόρα.

Το θεωρείτε χτύπημα για σας;
Σαρανταπέντε χρόνια παίζω μπάλα κι έχω δεχθεί χειρότερα χτυπήματα. Δεν έχω ενοχλήσει κανέναν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ