ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΕΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ,ΑΛΛΑ Α ΠΟ ΓΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ , ΚΟΜΨΟ.

 

ΟΧΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

 

 

Στους λόγους που τον οδήγησαν να αρνηθεί την πρόταση του πρωθυπουργού να αναλάβει καθήκοντα γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε ο Μιλτιάδης Παπαιωάννου, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM...
"Είναι δύσκολο σε εμένα συνειδησιακά, να υπερασπίζομαι κάποιες αποφάσεις που ενδεχομένως δεν συμφωνώ, όταν δεν συμμετέχω στη διαμόρφωσή τους", δήλωσε ο πρόεδρος της 
 Πρόσθεσε ότι ανέφερε τη θέση του στον Γ. Παπανδρέου, ο οποίος -όπως είπε- τη σεβάστηκε και του απάντησε "εντάξει Μιλτιάδη, σε εσένα πέφτει ο πρώτος λόγος".
 Όσον αφορά στις αποφάσεις με τις οποίες διαφωνεί, είπε: "Δεν κρατώ μεγάλες αποστάσεις από την κυβερνητική πολιτική, από επιμέρους επιλογές και χειρισμούς είναι αυτονόητο ότι έχω αποστάσεις και έχω την κριτική μου. Η χώρα καταβάλει μία τεράστια προσπάθεια αυτή τη στιγμή και δεν είμαι μακριά από την αναγκαιότητα κάποιων μέτρων [...] Από την άλλη μεριά, όμως, γιατί να μην μπορούμε να διορθώσουμε κάποια πράγματα; Και θέλω να πιστεύω ότι αυτοί που διαχειρίστηκαν κάποια ζητήματα, όπως του ανασχηματισμού, δεν τα διαχειρίστηκαν καλά".
 Όπως διευκρίνισε, δεν αναφέρεται στις επιλογές Παπανδρέου. Παράλληλα, σημείωσε ότι δεν επιθυμούσε να εγκαταλείψει τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση της διαφθοράς, από τη θέση του προέδρου της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ