Μαίρη Χρονοπούλου: Θα αυτοκτονήσω αν..

ετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

 


ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ....ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

 

Μαίρη Χρονοπούλου: “Δεν θέλω να μεγαλώσω και άλλο και να είμαι ανήμπορη. Θα αυτοκτονήσω. Προτιμώ να βάλω μόνη μου ένα τέλος”, λέει ενώ συνεχίζει μιλώντας για την κατάσταση της. “Παντρεύτηκα τον πόνο. Ουρλιάζω μέρα νύχτα. Κοιμάμαι για να μην πονάω. Είμαι καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν ξέρω πως θα αντέξω τόσες επεμβάσεις. Ο Θεός ξέρει”. Η καθημερινότητα της με τα τόσα προβλήματα είναι δύσκολη αλλά προαπαθεί γαι το καλύτερο. “Η καθημερινότητα μου είναι πολύ δύσκολη, αλλά προσπαθώ να έχω μία καλή ποιότητα ζωής. Έχω τα ζωάκια μου και τα φυτά μου, βγαίνω έξω μόνο όταν είναι απαραίτητο.Το μόνο που επιθυμώ είναι να έχω ηρεμία”.Η 78χρόνη Μαίρη Χρονοπούλου, αυτές τις μέρες αναχωρεί για Ισραήλ, όπου πρόκειται αν υποβληθεί σε επτά νέες επώδυνες χειρουργικές επεμβάσεις.
Πηγή: Ciao

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ