Προς κ. πρωθυπουργόν, ευσεβάστως...‏

 
ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΕΙΜΑΙ
ό,τι θέλω γράφω
 




μπλόγκερ είμαι
ότι γουστάρω γράφω
Κύριε πρωθυπουργέ, σήμερα αφήνω τα  τρελά και τα σάπια, γιατί  θα μιλήσετε  στη Θεσσαλονίκη σοβαρά και ώριμα για το μέλλον αυτού του τόπου, που όπως τονίσατε  χτες στα στελέχη σας "θα πατάξω την αναξιοκρατία και τη ρουσφετολογία", σιγά το πολυέλαιο μη τον κουνάτε γιατί θα πέσει στο κεφάλι σας και  θα το γεμίσει γυαλιά-καρφιά... Θα ΄θελα να ξέρω ποιός  σας γράφει τα κείμενα, γιατί ακόμη κι΄ο Τζον Κένεντι χρειαζόταν τη συνδρομή του Ρόμπερτ και εσείς  έχετε  αδερφό συγγραφέα... Φημολογείται ότι σας στέλνει ιδέες με email  και ο συνονόματος θείος σας, Γιωργάκης κι΄αυτός...   Εγώ δεν έχω αδερφό και τα γράφω μόνος μου...
Ιδού λοιπόν το κείμενό μου:
Εγώ ο ξεροκέφαλος θέλω να μάθω, με τί  κύρος, τί ψυχή και τί καρδιά, τί κουράγιο,  ο πρωθυπουργός της χώρας  θα σταθεί μπροστά στις κάμερες  και θα μιλήσει προς το λαό  μιάς  διαλυμένης χώρας στην οποία ευημερούν μόνο οι διαπλεκόμενοι και αριβίστες πολιτικοί, οι μιζαδόροι, τα λαμόγια, οι ρουφιάνοι, οι νταβατζήδες και οι ξέκωλες, οι έμποροι ναρκωτικών και εισαγωγείς λαθρομεταναστών... Θα μου πεις ότι  στην αχανή αίθουσα όπου οι τραπεζοκόμοι  θα σερβίρουν τους καλεσμένους για την καθιερωμένη ετήσια πρωθυπουργική  ομιλία, θα  βρίσκονται μόνο οι κατέχοντες πόστα και θέσεις, που θα χειροκροτούν... Ναι,  αλλά και  αρκετοί από τους ημετέρους θα υποβλέπουν ο ένας τον άλλο, μουρμουρίζοντας γιατί ρε αυτός υποψήφιος και όχι το δικό μου παιδί ή ο δικός μου άνθρωπος... Αλλά, θα σκέφτονται χαιρέκακα, μήπως είναι καλύτερα γιατί τους υποψήφιους ειδικά εφέτος, θα τους υποδέχονται  με φάσκελα και σάπιες ντομάτες... 
Και ποιοί δεν θα βρίσκονται σ΄αυτή τη παράσταση της υποκρισίας και του παραλόγου, ακόμη και οι μαστροχαλαστές του οικοδομήματος  ενός έθνους, όπως  οι "αρμόδιοι" που  επιδιώκουν να υπηρετούν στο στρατό και στα σώματα ασφαλείας μετανάστες πάσης φυλής, γλώσσας  και θρησκείας και  οι καθηγήτριες  που διδάσκουν prosekseτους μαθητές ότι η σφαγή της Σμύρνης ήταν  "συνωστισμός"... Στο Βελλίδειο θα είναι ακόμη  τα τζάκια με τους τσιφλικάδες όχι όμως σε τραπέζια πίστα, όπως παλιότερα, αφού ακόμη και στη Βουλή κρύβονται στα πίσω έδρανα... 
υ.γ. Ξέρω θ΄αναρωτόσαστε, εγώ ο Πάνκης τα γράφω αυτά; Δηλώνω ότι δεν έχω αδερφό, αλλά από τότε που έπεσε ένα καντρόνι στο κεφάλι μου, όλο τέτοια γράφω...    
  



ΚΩΣΤΑΣ: Πρόσεξε μη μπερδέψεις τα χειρόγραφα... ΓΙΩΡΓΟΣ: Και εσύ που μίλησες από στήθους πέρυσι, ασυναρτησίες  είχες πει... ΚΩΣΤΑΣ: Επίτηδες το κανα για να γλιτώσω από τις ευθύνες... ΓΙΩΡΓΟΣ: Ωστε έτσι; Εγώ να δεις τι θα πω φέτος... 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ