H EΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΑΠΑΝΤΑ

H EΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

 

Αγαπητοί αναγνώστες του Fimotro και φίλοι.
Είμαι αναγκασμένη να απαντήσω σε κάποιες ανυπόγραφες αναρτήσεις που θίγουν εμένα προσωπικά και την οικογένεια μου. Πριν από 2 περίπου χρόνια η εκδοτική εταιρεία του συζύγου μου λόγω της μεγάλης...
οικονομικής κρίσης, δεν τα κατάφερε και έκλεισε, όπως δυστυχώς πολλές άλλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Είναι γνωστό επίσης ότι ο σύζυγος μου έχει επαγγελματικές δραστηριότητες και εκτός συνορων. Βρισκόμαστε εδώ και λίγες ημέρες στο εξωτερικό προκειμένου να ολοκληρώσει κάποιες επαγγελματικές του υποχρεώσεις.
Αναγκάζομαι επίσης να ανακοινώσω σε όλους εσάς που με συγκινήσατε με το ενδιαφέρον σας την αγάπη σας με τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα σας (αν και δεν ήθελα να το δημοσιοποιήσω αλλά πλέον δεν έχω άλλη επιλογή) ότι εδώ στο εξωτερικό, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ένα –ελπίζουμε-μικρό οικογενειακό πρόβλημα υγείας. Ευχηθείτε μας να πάνε όλα καλά.
Όλα τα υπόλοιπα που αναρτήθηκαν είναι υπερβολές και αγγίζουν τα όρια της φαντασίας και είχαν ως σκοπό να με θίξουν προσωπικά και πολιτικά. Δεν εγκατέλειψα την Ελλάδα, δεν μας ψάχνει κανείς, δεν έχω βρει δουλειά στο εξωτερικό και δεν απείλησε ποτέ κανείς ούτε εμένα, ούτε την οικογένειά μου.
Θα συνεχίσω να προσφέρω στους συνανθρώπους μου, όπως άλλωστε κάνω και τόσα χρόνια, με την κοινωνική και πολιτική μου παρουσία, πάντα κοντά στον άνθρωπο.
Θα επιστρέψω στην Αθήνα σε 2 εβδομάδες και ως πρόεδρος της ΕUROPA DONNA HELLAS (μη κερδοσκοπική οργάνωση ενάντια στον καρκίνο του μαστού) σας προσκαλώ στις 15/10 στις 11.00 το πρωί στην ΠΑΛΑΙΑ ΒΟΥΛΗ σε ανοιχτή ημερίδα ενημέρωσης για την ημέρα υγείας του μαστού και στις 23/10 στις 11.00 το πρωί στο νοσοκομείο ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ για την πρόληψη την έγκυρη και έγκαιρη διάγνωση. Περισσότερες πληροφορίες στο site μας.
Σας παρακαλώ όπως δημοσιεύσετε την επιστολή μου για να αποκατασταθεί η αλήθεια και να διαψευστούν οι φήμες που αναστάτωσαν την οικογένειά μας, τους φίλους μας και όλους όσους μας αγαπούν. Θα επιθυμούσα επίσης να μην συνεχιστεί η αναπαραγωγή ανυπόστατων πληροφοριών που προκαλούν αναστάτωση και σύγχυση.
Σας ευχαριστώ πολύ
Έλενα Κουντουρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ