Οι γυναίκες κάνουν σεξ για 237 διαφορετικούς λόγους!

Οι γυναίκες κάνουν σεξ για 237 διαφορετικούς λόγους!

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν σε ένα βιβλίο με τίτλο "Why Women Have Sex" ("Γιατί οι γυναίκες κάνουν σεξ"). Είναι ξεκάθαρο πως μια ανάλογη ερώτηση για το αντρικό φύλο, θα είχε μία , το πολύ δύο, απαντήσεις. Οι άντρες κάνουν σεξ για να ... ικανοποιήσουν τις γενετήσιες ορμές τους και για να τεκνοποιήσουν.Στις γυναίκες τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα. Και για να είμαστε ακριβείς 237 φορές πιο σύνθετα. Όσοι και οι λόγοι που κατέγραψε η εν λόγω έρευνα. Στην ερώτηση "Γιατί κάνετε σεξ;" οι γυναίκες έδωσαν 237 τουλάχιστον διαφορετικούς λόγους.
Οι λόγοι που κάνει σεξ μία γυναίκα:

Ένα ποσοστό 84% (!) των συμμετεχόντων στην έρευνα ομολόγησαν πως δέχονται να κάνουν σεξ με τον σύντροφό τους, για να τον επιβραβεύσουν "που κάνει δουλειες στο σπίτι, όπως να κατεβάσει τα σκουπίδια, να βάλει πλυντήριο, να συμμαζέψει το σαλόνι και να αδειάσει το πλυντήριο πιάτων"!

Το ίδιο περίπου ποσοστό αποκαλύπτει πως ενδίδει στο σεξ ως δώρο στον άντρα "για την ήρεμη και ασφαλή ζωή που μου προσφέρει".

Ακολουθούν απαντήσεις όπως "κάνω σεξ για να μου περάσει ο πονοκέφαλος", ή " για να περάσει η ώρα - πώς να γεμίσουμε τον ελεύθερο χρόνο!", αλλά και "για να τον παρασύρω και να γλυτώσω μια ανεπιθύμητη έξοδο".

Αμέσως μετά έρχονται οι απαντήσεις "κάνω σεξ με άλλους για να τον κάνω να ζηλέψει" ,"για να τον ξανακερδίσω όταν νομίζω πως με απατά", "για να του ρίξω στάχτη στα μάτια, όταν καταλαβαίνει πως εγώ τον απατώ", "για να κρατήσω τις ισορροπίες στην σχέση" ή "γιατι αν δεν κάνω εγώ σεξ μαζί του θα κάνει κάποια άλλη και θα τον χάσω"!

Σε μικρότερα ποσοστά κυμαίνονται οι λόγοι όπως "κάνω σεξ με δεσμευμένους για να τους κολλήσω κάποιο νόσημα", ή "για να τον χωρίσω από τη γυναίκα του" ,"για να εκδικηθώ τον πρώην μου" καθώς και απαντήσεις του τύπου "γιατί μόνο αυτό ξέρω να κάνω καλά" και "γιατί έτσι μεγαλώνει λίγο η χαμηλή αυτοεκτίμησή μου".

Ευτυχώς ακολουθούν απαντήσεις πολλών γυναικών που απαντούν πως κάνουν σεξ γιατί "ποθούν σωματικά τον σύντροφό τους", ή "γιατί έτσι εκφράζουν την αγάπη τους".

Υπάρχουν φυσικά εκείνες που κάνουν σεξ "για να μείνω έγκυος" ενώ για το τέλος σας αφήσαμε - ποιες άλλες;- εκείνες που κάνουν σεξ έναντι... αμοιβής! Και φυσικά δεν ενοούμε τις γυναίκες που δηλώνουν ως επάγγελμα την "προσφορά σεξουαλικής ικανοποίησης"! Αναφερόμαστε σε όλες αυτές που στην ερώτηση "γιατί κάνετε σεξ", απάντησαν:

"Γιατί μετά μου κάνει ένα εκπληκτικό δώρο", "για να αγοράσω ένα πανάκριβο ζευγάρι παπούτσια" , "γιατί έτσι με παέι ταξίδια", "για να μου κάνει το τραπέζι σε ακριβά εστιατόρια" , "γιατί ο καημένος ξοδέυει τόσα πολλά για εμένα"!!!!

Συντάκτης: Λευτέρης Ρ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ