Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Μ@%Λ@#@Σ ,ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ..Δήλωση σοκ Π. Ψωμιάδη, ότι δεν θα βάλει υψηλά πρόστιμα, σε επιχειρήσεις που νοθεύουν το πετρέλαιο


Δήλωση σοκ Π. Ψωμιάδη, ότι δεν θα βάλει υψηλά πρόστιμα, σε επιχειρήσεις που νοθεύουν το πετρέλαιο

Ο παρακάτω διάλογος, έγινε χτες το βράδυ, σε εκπομπή του δημοσιογράφου Χ. Γιασκουλίδη, στον τηλεοπτικό σταθμό ΄΄ΒΕΡΓΙΝΑ TV΄΄. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δημοσιογράφος: Επειδή αναφέρεστε στη δικαιοσύνη και τη λογοδοσία που έχετε απέναντί της, υπάρχει μια καταδικαστική πρωτόδικα απόφαση, που εκκρεμεί σε δεύτερο βαθμό Π. Ψωμιάδης: Να εξηγήσετε γιατί ....όμως.
Δημοσιογράφος: αυτό που έχω εγώ εδώ και φυσικά εδώ είστε για να το εξηγήσετε, είναι 12μηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή πρωτοδίκως, για μειώσεις αυτών των περιβόητων προστίμων σε κάποιους βενζινοπώλες, που κάποιοι τους χαρακτήρισαν ακόμη και λαθρέμπορους.
Π. Ψωμιάδης: Μπράβο. 1ον, η νόθευση της ποσότητας του πετρελαίου ήταν παρα πολύ μικρή. 2ον Το πρόστιμο τέθηκε από τον προηγούμενο καλό νομάρχη τον Κώστα τον Παπαδόπουλο. 3ον, όταν εμένα μου ήρθε να βάλω το πρόστιμο, η επιχείρηση είχε κλίσει, αφού όμως του είχα επιβάλει άλλο πρόστιμο, μετά από αυτό. Ένα τριαντάρη πρόστιμο του είχα επιβάλει, ήταν στην εντατική και σήμερα ο άνθρωπος έχει πεθάνει. Και εγώ κινδυνεύω να χάσω την θέση μου. Πρόσεξέ με. Εγώ δηλώνω εδώ στη tv ΒΕΡΓΙΝΑ, πρόστιμα 200 και 100.000 Ευρώ, εγώ δεν βάζω. Πρόστιμα που βάλανε άλλοι εγώ δεν τα επισημοποιώ.

Δημοσιογράφος: Αν όμως ο νόμος το επιβάλει;
Π. Ψωμιάδης: Σέ παρακαλώ. (χτυπάει το χέρι στο τραπέζι) Δεν με ενδιαφέρει. Δεν θα καταστρέψω εγώ τον πολίτη. Προτιμώ εγώ να τιμωρηθώ. Ποιος μπορεί να πληρώσει 100 και 200.000; Μπορεί σήμερα ένας, να πληρώσει, να τον καταστρέψουμε; με νόμους;
Δημοσιογράφος: Άμα όμως νοθεύει την βενζίνη, ας τα πληρώσει.
Π. Ψωμιάδης: Σου είπα, δεν κατάλαβες κάτι. Ότι ήταν πολύ μικρή η ποσότητα. Το πρόστιμο των 80.000 ήταν μεγάλο και στο κάτω - κάτω, ένας άνθρωπος που χαροπαλεύει από πού θα τα πάρεις; αντιθέτως του βάλαμε 5.000 και τα πήραμε τα λεφτά. Το κράτος όχι εμείς. Και να σου πω κάτι; εγώ συνεχίζω και μειώνω τα πρόστιμα. Για να τα πάρει η πολιτεία. Γιατί τα 80, τα 100, τα 200, δεν θα τα πάρει ποτέ. Τους καταστρέφεις και πετάς στην ανεργία όλη την οικογένεια και τους υπαλλήλους.
Δημοσιογράφος: Είδος περαίωσης στα πρόστιμα δηλαδή.
Π. Ψωμιάδης: Μα η ίδια η πολιτεία μειώνει τα πρόστιμα και εσύ μου λες γιατί τα μείωσα;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ