Π. Δερμιτζάκης: "Δεν κωλώνω"

Π. Δερμιτζάκης: "Δεν κωλώνω"

 

Ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Παύλος Δερμιτζάκης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, ξέσπασε... κάνοντας γνωστό ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί από τον πάγκο του Δικεφάλου του Βορρά.

-Για τους λόγους που παραχωρεί τη συνέντευξη Τύπου: "Δεν θέλουμε να δικαιολογηθούμε για τα αποτελέσματα ούτε για τους βαθμούς που έχουμε χάσει. Διαπίστωσα ότι υπάρχει μια σύγχυση στον κόσμο για το αγωνιστικό πλάνο για τις σχέσεις με τους παίκτες και μια ανασφάλεια. Θεώρησα καλό να βγω τώρα γιατί όλοι βιώνουμε μια δύσκολη κατάσταση".

-Για την κατάσταση στην ομάδα: "Πρώτος και σημαντικός στόχος ήταν η ομάδα να πάει στους ομίλους. Ήρθα σε δύσκολη στιγμή, χωρίς προσαρμογή που η ομάδα δεν ήταν καλά αγωνιστικά και ψυχολογικά. Προσπαθήσαμε αναπτερώσουμε ηθικό και να βελτιώσουμε φυσική κατάσταση για να αντέξουν στα δύσκολα παιχνίδια. Με τη βοήθεια των παικτών κάναμε τέσσερα πολύ δυνατά παιχνίδια και περάσαμε στους ομίλους του Europa League απέναντι σε μια ομάδα με το 4πλάσιο μπάτζετ από εμάς. Αυτή η πρόκριση έδωσε μια ανάσα σε όλο το οικοδόμημα του ΠΑΟΚ. Διαπιστώθηκε μια καθίζηση της ομάδας. Από ότι λέγεται, η ομάδα δεν έκανε προετοιμασία. Aρα εμείς βρήκαμε μια ομάδα την οποία προσπαθήσαμε να ανεβάσουμε".

-Τα πλάνα του για την ομάδα και τα προβλήματα που υπάρχουν: "Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε μια φιλοσοφία που είχε η ομάδα, μια επιτυχημένη, και να περάσουμε ορισμένα πράγματα να γίνουμε λίγο πιο επιθετικοί. Αυτό το πετύχαμε όταν τα παιδιά ήταν καλά. Όταν ήρθε η κούραση αναπροσαρμόσαμε τα πράγματα και αλλάξαμε τακτική επιστρέφοντας σε αυτή που είχαμε. Προσπαθούμε να προσθέσουμε κάτι στην τακτική κάτι που δεν γίνεται σε ένα παιχνίδι. Θέλει υπομονή. Θα είναι καλό να την έχουμε. Υπάρχει κούραση. Όλες οι μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα έχουν προβλήματα. Θέλει μια καλή διαχείριση. Αυτή γίνεται είτε με το rotation, ή κρατάς τον ίδιο κορμό, όπως κάνουν τα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ευρώπη. Εμείς διαπιστώσαμε ότι κάποια παιδιά πρέπει να ξεκουραστούν όπως κι έγινε".

-Για τα κακά αποτελέσματα: "Ευελπιστούσαμε ότι σαν μεγάλη ομάδα με παίκτες καλούς θα παίρναμε κάποια αποτελέσματα που τα πήραμε όμως. Υπάρχει πλάνο. Με τη Ντιναμό δείξαμε σοβαρότητα. Δεν παίξαμε μπαλλάρα αλλά είπαμε δεν μπορούμε να τα παίξουμε τώρα. Και με τον Aρη ήμασταν βελτιωμένοι. Η ομάδα θα φτάσει εκεί που θέλουμε αλλά πρέπει να έχουμε υπομονή. Η ήττα είναι ήττα. Και όταν έρχεται από τον Aρη είναι πιο κακό.

Αλλά εμείς κάνουμε κακό. Τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Δεν ζω από το ποδόσφαιρο. Το κάστρο πάει να πέσει από μέσα. Φταίει η διοίκηση και ο πρόεδρος. Αλλά η ομάδα σώθηκε γιατί κάποιοι έφεραν εδώ τον πρόεδρο. Δεν μπορεί να θέλει αυτός το κακό, ούτε όσοι είναι δίπλα του.

Το να λέμε πράγματα είναι σοβαρά και θέλουν προσοχή. Κάποιοι που θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ προσπαθούν και βλέπω ότι το πετυχαίνουν".

-Για τη θέση του: "Να φύγει ο προπονητής; Θα μπορούσα να φύγω να το ήθελα εγώ και με συζήτηση με τη διοίκηση. Ήρθα για να πολεμήσω. Ή να με διώξει η διοίκηση. Το συμβόλαιο είναι η τιμή μου. Όποτε μου πει η διοίκηση εγώ φεύγω. Να φύγει ο προπονητής. Έγινε μια αλλαγή. Να γίνει και δεύτερη. Είσαι μεγάλη ομάδα δεν επιτρέπονται αυτά. Πέρσι τα ίδια είχαμε. ΝΑ έφευγε ο Σάντος. Δεν θα πετύχαινε τίποτα μετά.

Ο ΠΑΟΚ ξέρει τι είναι να μένει ένας προπονητής σε μια ομάδα. Ξέρω τι σημαίνει να είσαι χρόνια και να δημιουργείς ένα υλικό. Ήξερα όταν ήρθα ότι είναι δύσκολα να πηγαίνεις σε μια ομάδα που ένας προπονητής είναι τρία χρόνια. Έχω ζήλο, πιστεύω στη δουλειά, στον ΠΑΟΚ και όταν θα φύγω θα φύγω ματωμένος.

Το θέμα είναι πόσες φορές θα σηκώσεις, όχι θα πέσεις. Εμείς σηκωνόμαστε. Ο προπονητής κάνει λάθη; Ποιος δεν κάνει. Σκέφτεται και παίρνει αποφάσεις πολύ γρήγορα. Δεν γίνεται να είσαι καλός με τον ’γιαξ και μετά όχι.

Εγώ δέκα χρόνια δουλεύω. Έχω κάτσει μόνο έναν μήνα. Ξέρω που ήρθα. Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα. Και για αυτό δεν κωλώνω. Ο κόσμος δεν μειώνεται αυξάνεται. Εγώ να τα παρατήσω δεν υπάρχει περίπτωση".

-Για τη σχέση του με τους παίκτες και την κατάσταση στα αποδυτήρια: "Πολλά έχουν ειπωθεί για τις σχέσεις με τους παίκτες. Είμαι δημοκρατικός. Θέλω να υπάρχουν καλές σχέσεις. Λένε ότι υπάρχει αναρχία στα αποδυτήρια. Έχει μπει κανείς σε αποδυτήρια. Τι είναι μοναστήρι; Είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Έχει και καλά και κακά παιδιά και διάφορους χαρακτήρες. Τι θέλω; Τους θέλω όλους.

Μπορεί να έγιναν κάποια περιστατικά. Έχω πει ότι η πόρτα μου είναι ανοιχτή. Ελάτε για ό,τι θέλετε. Μπορεί να έχω κάνει κάποιο λάθος αλλά ποτέ εσκεμμένα. Δεν είναι μοναστήρι, υπάρχουν και προβλήματα. Όταν δεν υπάρχουν τότε κι εγώ τα προκαλώ για να ξυπνάμε λίγο".

-Για τα όσα ακούγονται για την έλλειψη εμπειρίας που έχει: "Ακούγεται για εμπειρία. Σίγουρα δεν είχα την εμπειρία για τα επίπεδα του ΠΑΟΚ. Όμως πλέον είμαι έμπειρος. Και δεν χρειάζεται χρόνια για να αποκτήσεις εμπειρία. Μπορώ να διαχειριστώ ποδοσφαιριστές υψηλού επιπέδου. Λέω ότι δεν είναι αυτοσκοπός να περάσουμε στην επόμενη φάση αλλά στόχος ήταν να περάσουμε στους ομίλους. Αν δεν περάσει η ομάδα δεν είναι αποτυχία. Αλλά να φτιάξει το όνομα του στην Ευρώπη και να νικήσει".

-Για τους στόχους της ομάδας: "Ο στόχος της ομάδας είναι να κάνουμε πορεία πρωταθλητισμού και να μπούμε στα πλέι-οφ με την καλύτερη συγκομιδή βαθμών και το Κύπελλο".

-Για τα παράπονα που μπορεί να έχει από παίκτες: "Δυστυχώς υπάρχουν ποδοσφαιριστές που μου έχουν δείξει ότι δεν μπορώ να στηριχθώ σε αυτούς. Υπάρχουν παίκτες με μεγάλα συμβόλαιο που μου έχουν δείξει ότι δεν μπορούν να προσφέρουν.

Πρέπει να βοηθήσουν όλοι αρκεί να μου δείξουν ότι θέλουν και τον προπονητή τον προκαλείς με την πράξη στην προπόνηση και μετά στο γήπεδο. Θέλω να τους δω ότι γυαλίζει το μάτι τους γιατί και εγώ θέλω το καλό μου.

Έχω πίστη στο υλικό είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί βλέπω ανταπόκριση σε όσα ζητάω. Υπάρχει ικανότητα, ταλέντο και πίστη για να μπορέσουμε να πετύχουμε αυτά που είπαμε πριν. Από εδώ και πέρα γιατί και εγώ έχω αναπροσαρμόσει μέσα μου πολλά. Πλέον μπαίνω κι εγώ σε άλλη βάση. Γιατί; Γιατί θέλω το κεφάλι μου να το παίξω για τα δικά μου λάθη και όχι για λάθη άλλων".

-Για το εάν θα ήθελε να κάνει μια δημόσια δήλωση-στήριξης ο Θοδωρής Ζαγοράκης: "Δεν έχω ανάγκη ο πρόεδρος να κάνει δήλωση-στήριξης. Την στήριξη την εισπράττω καθημερινά γιατί μιλάμε συνεχώς. Εισπράτω εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπό μου»

-Για το τι θα έλεγε στον κόσμο του ΠΑΟΚ εάν συνεχιστούν τα κακά αποτελέσματα: "Συμφωνώ ότι ο κόσμος είναι ο χρηματοδότης ή έστω ένας σημαντικός χρηματοδότης. Σίγουρα οποιαδήποτε αντίδραση εν μέρει είναι λογική αλλά όμως ο πανικός είναι ο χειρότερος εχθρός. Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ είναι η ζωή τους. Αν θέλουν να προστατεύσουν τη ζωή τους δεν την προστατεύεις με τον πανικό. Και η επίσκεψη που έκαναν ήταν θετικό. Σε φυσιολογικά πλαίσιο. Aλλης μορφής αντίδραση είναι κακό. Η ομάδα θα ανακάμψει. Απλώς όσο πιο ηρεμία έχουμε τόσο πιο γρήγορα θα ανακάμψει".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ