Μόνη στο ξενοδοχείο και ξαναμμένη, αλλά υπολόγισε δίχως τον ξενοδόχο...

Μόνη στο ξενοδοχείο και ξαναμμένη, αλλά υπολόγισε δίχως τον ξενοδόχο...

 

Πριν 2 εβδομάδες περίπου έμεινα σε ένα ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού και αισθανόμουν λιγάκι μόνη με ένα αίσθημα
ελευθερίας που ποτέ ξανά δεν είχα αισθανθεί. Αποφάσισα να τηλεφωνήσω σε μια από αυτές τις "εταιρείες συνοδών" για τις οποίες δίνονται πληροφορίες στην έξοδο αεροδρομίων, κυρίως για άνδρες. Παρόλα αυτά, ανάμεσα στα χαρτιά που είχα βρήκα ένα το οποίο προσέφερε μια υπηρεσία που απευθυνόταν σε γυναίκες και συγκεκριμένα μου έκανε εντύπωση ένας ο οποίος ονομαζόταν Φερότικο.
Αφού ανέλυσα με προσοχή τη φωτογραφία, αποφάσισα να του τηλεφωνήσω...

Γαμώτο. Με την μπροσούρα στα χέρια μου - που έτρεμαν και ίδρωναν από την
προοπτική-, σήκωσα το τηλέφωνο και σχημάτισα τον αριθμό που υποδείκνυε το διαφημιστικό.

-Γεια! Απάντησε ένας άντρας με αισθησιακή φωνή.


-Γεια! Βλέπω ότι........... γνωρίζεις από μασάζ και η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι να
έρθεις στο δωμάτιό μου και να μου δώσεις ένα επείγον ... όχι, περίμενε, στην πραγματικότητα αυτό που θέλω είναι σεξ! Έχω όρεξη να ζήσω άγριο σεξ μεγάλης διάρκειας αλλά τώρα!!! Μιλάω σοβαρά, επιθυμώ να διαρκέσει όλη τη νύχτα και είμαι διατεθειμένη να συμμετάσχω σε διάφορα και μη παραδοσιακά πράγματα. Αν αυτό μπορεί να πει ένας άντρας, εγώ θέλω να το κάνω! Φέρε μαζί σου όλων των ειδών τα εργαλεία, αξεσουάρ και παιχνίδια για να σιγουρευτείς ότι θα με κρατήσουν ξύπνια όόόόόλη τη νύχτα...! Θέλω να με ακινητοποιήσεις και να μου γεμίσεις το σώμα με ό,τι θέλεις και μετά να καθαρίσουμε ο ένας τον άλλο... με τη γλώσσα ή με ό,τι εσύ θέλεις. Πώς σου φαίνεται...;
-Λοιπόν, πραγματικά ακούγεται φανταστικό... αλλά κυρία μου, για να κάνετε
εξωτερικές κλήσεις πρώτα πρέπει να πληκτρολογήσετε το 9...

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ