ΠΑΟΚ-Βιολίδης: «Γιατί φεύγω από την ΠΑΕ»


ΠΑΟΚ-Βιολίδης: «Γιατί φεύγω από την ΠΑΕ»
 
 

Τους λόγους της παραίτησής του από την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μετά από περίπου 3,5 ετών παρουσία σ' αυτήν, ανέλυσε ο ως τώρα αντιπρόεδρος Ηλίας Βιολίδης, επικαλούμενος λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας και σπίλωσης που δέχεται εδώ και μερικούς μήνες.

Μεταξύ άλλων ο κ. Βιολίδης είπε: «Είχε πει ο πρόεδρος ότι την κριτική μπορούμε να την ανεχτούμε, όπως και τις λύπες. Ένα δεν μπορούμε να ανεχτούμε. Να μας αποκαλούν κλέφτες. Επειδή κι εγώ το ακούω τελευταία και δεν ..........μπορώ να το ανεχτώ και ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε, πήρα την απόφαση της παραίτησης. Δεκαπέντε χρόνια έχω μια επιχειρηματική διαδρομή και όπως πολλές εταιρείες, μερικές από τις δικές μου έχουν πρόβλημα. Από τον ΠΑΟΚ δεν με διώχνουν οι φήμες, αλλά γιατί αυτή την στιγμή επίκειται μια νέα διοίκηση και γιατί βλέπω ότι αυτές οι φήμες αγγίζουν τον πρόεδρο, που ήταν και ο στόχος.

Ας μην γελιόμαστε ο Ηλίας Βιολίδης δεν ήταν ο στόχος, αλλά ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Στην ζωή μου είμαι πολύ περήφανος κι έτσι αισθάνομαι που ήμουν εδώ και θα λέω στα παιδιά μου ότι κάποτε ήμουν κι εγώ στον ΠΑΟΚ. Αυτός θα συνεχίσει να υπάρχει στην ζωή μου. Η δική μου αποχώρηση δεν έχει καμία σχέση με την αποχώρηση του κ. Σάντος και του Ζήση Βρύζα, που δούλευαν στον ΠΑΟΚ σαν επαγγελματικά στελέχη. Μοναδικό μου «όπλο» είναι και το ζήτημα του ελέγχου από την Επιτροπή που θα συγκροτηθεί σήμερα το βράδυ στην Γενική συνέλευση του ΑΣ ΠΑΟΚ. Την επόμενη φορά που θα με ξαναδείτε θα είναι όταν τελειώσει αυτός ο έλεγχος. Η απάντηση μου στις όποιες φήμες είναι το πόρισμα της επιτροπής. Οι αντοχές ενός ανθρώπου είναι θέμα χρόνου κάποτε να εξαντληθούν».

Για το ποιοι μπορεί να βγάζουν αυτές τις φήμες και γιατί να θέλουν να αγγίξουν τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, απάντησε: «Τις βγάζουν αυτοί που έχουν μείνει έξω από τον ΠΑΟΚ και όταν βλέπουν την κοσμογονία που συντελείται στην ομάδα τις λένε γιατί έχουν μείνει έξω. Ένα παράδειγμα να αναφέρω, ότι ένας άνθρωπος που ήθελε να πάρει τις μπουτίκ του ΠΑΟΚ με 50.000 τον χρόνο και τώρα πάει στους συνδέσμους και διαδίδει για μένα. Μερικοί είχαν κάποιοι κάποιες αξιώσεις. Να ψηφίσει τον Παναθηναϊκό στις εκλογές της Σούπερ Λιγκ. Το συμφέρον του ΠΑΟΚ δεν ήταν να ψηφιστεί ο Παναθηναϊκός.

Πριν 2-3 χρόνια είχα κάνει μια προσπάθεια να φέρω κάποιον στο μπάσκετ πολύ σημαντικό παράγοντα. Και τότε έλεγαν... γιατί ο Βιολίδης θέλει να φέρει αυτόν και γιατί αυτόν, και οι ίδιοι φέρανε τον κ. Δρόσο. Γιατί δεν πάτε να δείτε στο μετοχολόγιο αν υπάρχει άνθρωπος που έχει βάλει χρήματα περισσότερα από τον Βιολίδη στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Εγώ δεν έπαψα και δεν θα πάψω να είμαι μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ είναι η οικογένειά μου. Υπάρχει κανείς που δεν ξέρει με ποιανού λεφτά έπαιξε ο Γεωργιάδης τον πρώτο χρόνο που γύρισε; Στο μπάσκετ ο δεύτερος μεγαλύτερος δανειστής μετά τον κ. Γαλατσόπουλο είναι ο Βιολίδης».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Τους περισσότερους τους ξέρει ο κόσμος του ΠΑΟΚ και αν ανιχνεύσετε αυτούς που αναφέρω θα καταλάβετε. Μην μπούμε σε ονοματολογία. Ο ΠΑΟΚ παίζει την Κυριακή και χρειάζεται να στραφεί στην δραστηριότητα του, ο Βιολίδης έφυγε».

Σε ερώτηση αν η παραίτησή του μπορεί να επιφέρει ένα ντόμινο άλλων παραιτήσεων, σχολίασε: «Δεν ανησυχώ γι αυτό. Οσο υπάρχει ο Ζαγοράκης τον ΠΑΟΚ μην τον κλαίτε. Όταν φύγει να τον κλαίτε. Υπάρχουν και άλλοι που μπορούν όχι μόνο να πάνε τον ΠΑΟΚ ψηλά, αλλά ακόμα ψηλότερα. Για την ενότητα και την συσπείρωση ας αναρωτηθούν αυτοί, που μετά από κάθε ήττα προσπαθούν να απαξιώσουν την δουλειά τριών χρόνων. Ρόλο στον ΠΑΟΚ πρέπει να παίζουν τα θεσμικά του όργανα. Οι συνελεύσεις κ.λ.π. Από τον ΠΑΟΚ δεν με διώχνει κανείς, εγώ φεύγω γιατί στο τέλος πρέπει να ασχοληθώ και με την δουλειά μου».

Ρωτήθηκε ακόμη αν θα παραμείνει στον ΑΣ και είπε: «Εκλεισε το Δ.Σ. της περασμένης εβδομάδας και πρόθεσή μου είναι να παραιτηθώ και από το Δ.Σ. του ΑΣ ΠΑΟΚ. Θα μιλήσω με τον κ. Κατσαρή και θα αποφασίσω. Από δυο χρονών παιδάκι κάθε Κυριακή είμαι εδώ στο γήπεδο κοντά στην ομάδα. Με στενοχώρεσε αφάνταστα η ανακοίνωση των συνδέσμων και πιο πολύ γιατί η ανακοίνωση στρέφεται κατά του Θοδωρή Ζαγοράκη. Ξέρετε την προσφορά του Θοδωρή Ζαγοράκη και αν συμπεριφέρονται έτσι σ' αυτόν, τότε τι να πω πλέον; Δεν θα επιστρέψω ξεκάθαρα το λέω. Ανθρώπινα θα είμαι κοντά στην ομάδα και στον αδελφό και φίλο μου Θόδωρο Ζαγοράκη, που όσο είναι αυτός στην ομάδα, ο ΠΑΟΚ θα έχει όραμα, ελπίδα και προοπτική.

Όταν φύγει τότε θα δούμε τι θα γίνει στον ΠΑΟΚ. Με την αγάπη των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω από τον ΠΑΟΚ μπορούν να καλυφθούν όλα τα κενά. Εχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Δεν αφήνω τον Ζαγοράκη στα δύσκολα. Όλα είναι δρομολογημένα Ο ΠΑΟΚ είναι κάτι που μπορεί να σου δώσει απίστευτες χαρές και να σου χαρίσει μεγάλες στιγμές. Η αγάπη του κόσμου και οι χαρές που μπορεί να σου δώσει αυτή η ομάδα είναι κάτι απίστευτο.

Πρέπει να σταματήσει η εσωστρέφεια, την Κυριακή παίζουμε ένα ντέρμπι. Πρέπει να ξανασχοληθούμε με την ομάδα. Πιστεύω πως η αποχώρηση η δική μου θα δώσει αυτό το πράγμα. Να ασχοληθούμε πάλι με το ποδόσφαιρο. Οσο σιωπά η πλειοψηφία επικρατούν οι λίγοι. Ο πρόεδρος προσπάθησε να με σταματήσει. Είμαστε τόσο κοντά, μιλάμε πολύ, ζούμε καθημερινά μαζί και με κατάλαβε ανθρώπινα. Κατάλαβε πως δεν άντεχα. Είμαι σίγουρος πως θα αντέξει ο ΠΑΟΚ και διοικητικά και οικονομικά. Ο ΠΑΟΚ δεν έχει οικονομικά προβλήματα».
ΑΠΕ


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ