Ξέρει και τα ζώδια των "αναρχικών"

Ξέρει και τα ζώδια των "αναρχικών"


 
Ο Ηλίας Πολατίδης είναι βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ και εκπροσωπεί την πλέον ακραία πτέρυγα του ακροδεξιού κόμματος του Γιώργου Καρατζαφέρη. Αυτός είναι και ο λόγος που οι τοποθετήσεις του δεν "παίζουν" στα ΜΜΕ καθώς καταστρέφουν το δήθεν σοβαρό προφίλ που κάποιοι έχουν αναλάβει να κατασκευάσουν για το ΛΑ.Ο.Σ.

Χθες, συζητώντας στη Βουλή για το...περιβάλλον(!), δήλωσε:

Στον Άγιο Παντελεήμονα –παραδείγματος χάριν- αναρχικοί των βορείων προαστίων υπό αστυνομική συνοδεία πήγαν να κάνουν βανδαλισμούς. Πρόσφατο το περιστατικό. Και ήρθε η αστυνομία που τους προστάτευε –μην τύχει και πάθουν τίποτα τα καλόπαιδα των βορείων προαστίων- και συνέλαβε –μάλλον για παραδειγματισμό- κάποιους κατοίκους εκεί που διαμαρτυρήθηκαν.
Προφανώς ........ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ γνωρίζει...

...προσωπικά τους "αναρχικούς" καθώς και το δημοτολόγιο στο οποίο είναι γραμμένος ο καθένας τους. Επειδή εμένα μου άρεσε μια κοπέλα με κουκούλα που έκανε...επεισόδια , μπορεί να μου πει ο κ.Πολατίδης τι ζώδιο είναι; Να ξέρω αν ταιριάζουμε δηλαδή...
Υ.Γ Θέλω και ωροσκόπο αν γίνεται. Εγώ έχω την Αφροδίτη στους Πιθήκους αυτόν τον καιρό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ