Ελληνίδα κατηγορείται για κατασκοπεία μετά το γάμο της με Τούρκο

Ελληνίδα κατηγορείται για κατασκοπεία μετά το γάμο της με Τούρκο

 

Απίστευτες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της Ελληνίδας που κατηγορείται για κατασκοπεία μετά το γάμο της με τον Τούρκο αξιωματικό Οζγκιούρ Κοτάν με τον οποίο έχει αποκτήσει και ένα παιδί. Η Ελένη Δημητριάδου αποκαλύπτει αποκλειστικά στο Σταρ την περιπέτεια που έζησε, όταν την έπιασαν...
στα σύνορα οι τουρκικές αρχές, λίγο πριν περάσει στην Ελλάδα για να ξανασμίξει με τους γονείς της.

«Δε με αφήσανε να περάσω τα σύνορα. Δε σας είπα ότι θα έρθω με το λεωφορείο; Με γύρισαν πίσω. Δε με άφησαν να περάσω τα σύνορα. Έχω φάει απαγορευτικό. Δεν μπορώ να φύγω από την Τουρκία. Ταλαιπωρία τι να κάνω;», δήλωσε στο Σταρ και συμπλήρωσε. «Με ξαναπήραν πάλι για κατάθεση και πάλι και ξανά πάλι. Μια εβδομάδα αυτό το πράγμα». «Γιατί δεν ειδοποιείς το προξενείο;», ρωτήθηκε η Ελένη. «Τι να μου κάνει το προξενείο; Έχετε αποδείξεις για εμένα; Όχι, ε τότε τι με κρατάτε;», απάντησε......


Το μόνο που ήθελε η Ελένη ήταν να βρεθεί έστω και λίγο στο πατρικό της στην Θεσσαλονίκη. Είχε νοσταλγήσει τον πατέρα της. Δεν έχει κανέναν να την στηρίξει. Ο Οζγκιούρ δεν ήταν στο πλευρό της, όταν τη συνέλαβαν στα σύνορα και την είχαν κλεισμένη για μια εβδομάδα σε ένα στρατόπεδο.

«Ήμουν καλά. Τα είχαν τακτοποιήσει όλα αυτοί. Ακριβώς αυτό, αλλά μπορούσα να βγω κι έξω, είχε ένα προαύλιο. Σε ένα στρατόπεδο ήμουν».

Κανείς δεν ήξερε που βρισκόταν. Ο Οζγκιούρ έχει βγει από την φυλακή με περιοριστικούς όρους και έψαχνε τόσες μέρες να βρει τα ίχνη της. Έφτασε στο σημείο να την αναζητήσει για να δει αν είναι καλά, στέλνοντας σε μας (ως Σταρ) μήνυμα στο facebook!

«Που είναι η Ελένη; Σας παρακαλώ είναι καλά; Σας παρακαλώ δε γνωρίζω ελληνικά. Η Ελένη πως είναι; Ο Μπαρίς; Έσβησαν από το αρχείο του τηλεφώνου τους αριθμούς. Δε μαθαίνω τίποτα πια. Για τ΄ όνομα του Αλλάχ, δεν ξέρω τίποτα. Μόλις βγήκα από τη φυλακή. Περιμένουμε το δικαστήριο. Η Ελένη που είναι αυτή τη στιγμή;»

«Δεν το είχα εγώ το κινητό μου. Το είχαν αυτοί, γιατί είχαν και έβλεπαν τις κλήσεις. Με ανέκριναν 2-3 ώρες περίπου, δεν μπορώ να τους πω τίποτα», είπε η Ελένη.

Το Σταρ είναι το μοναδικό κανάλι που ταξίδεψε μέχρι την Σμύρνη λίγο καιρό πριν και συνάντησε από κοντά την Ελένη. Τότε είχε πει στην απεσταλμένη του καναλιού Μαριάννα Τζαννετάτου: «Δεν ήξερα τι θα κάνω, δεν ήξερα που να πάω, απο που να ζητήσω βοήθεια. Εγώ ξέρω κάθε 2- 3 μέρες πως έτρεχα στις μυστικές υπηρεσίες. Το τι πέρασα, να μην μπορώ να δω το πρόσωπο κανενός, να έχω χρήματα στην τράπεζα, να μην μπορώ να τα πάρω για να πάρω κάτι να φάω..σαν άνθρωπος. Τίποτα. Ο φάκελος που κατηγορούμαστε και οι δυο για κατασκοπεία δεν έχει κλείσει. Με κατέστρεψε, καταστράφηκε η ζωή μου, καταστράφηκαν τα πάντα».

Δεν ξέρουν τι πρόκειται να τους συμβεί. Περιμένουν πώς και πώς τη δίκη για να συναντηθούν ξανά μετά από έξι μήνες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ