«Κωλοτούμπα» του Π.Ψωμιάδη μετά "απο...σφαλιάρα" του Προέδρου της ΝΔ

«Κωλοτούμπα» του Π.Ψωμιάδη μετά "απο...σφαλιάρα" του Προέδρου της ΝΔ
 
 
Ανασκευάζει τη δήλωση που έκανε στον «Αγγελιοφόρο της Κυριακής» ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, σύμφωνα με την οποία το ταξίδι του για την προεδρία του κόμματος συνεχίζεται! Σε ανακοίνωσή του ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρει ότι το ταξίδι αυτό τελείωσε και δηλώνει την απόλυτη στήριξή του στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας. Ωστόσο στην συνέντευξη που παραχώρησε στον Νίκο Οικονόμου και δημοσιεύεται σήμερα στον «Αγγελιοφόρο της Κυριακής» ο κ. Ψωμιάδης δήλωσε λέξη προς..... λέξη ότι : « Η απόφαση μου είχε άλλη κατεύθυνση. Γι ΄ αυτό έχω πει όπως και στις 29 Νοεμβρίου 2009, ότι στις 14 Νοεμβρίου ότι το ταξίδι δεν τελειώνει σε ότι αφορά εμένα. Είχα ξεκινήσει ένα ταξίδι, όταν άρχισαν οι εκλογές για τον πρόεδρο της ΝΔ και αυτό το ταξίδι θα συνεχιστεί».
Ολόκληρη η σημερινή δήλωση του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής :
"Το ταξίδι μου για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας τελείωσε τον περασμένο Νοέμβριο. Το προσωπικό μου ταξίδι προς το λαό, ο αγώνας για να ακούγεται η φωνή του απλού πολίτη στα κέντρα των αποφάσεων, συνεχίζεται.
Εργάζομαι εδώ και χρόνια για την ενότητα της παράταξης.
Στηρίζω με απόλυτο τρόπο τον πρόεδρο της ΝΔ.
Αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον μου αφορά αποκλειστικά τις περιφερειακές εκλογές και πως θα δώσουμε λύσεις στα προβλήματα των πολιτών της Κεντρικής Μακεδονίας.
Όλα τα υπόλοιπα είναι σενάρια προεκλογικής φαντασίας".


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ