Μια απίστευτη κομπίνα!.. Μεγάλη Τράπεζα δολοφονεί πολίτες στη πόλη του Βόλου.

Μεγάλη Τράπεζα δολοφονεί πολίτες στη πόλη

Τα ψάρια βρωμούν απ το κεφάλι
Ακούω και διαβάζω σαν απλός πολίτης και εγώ όσα συμβαίνουν στην δύσμοιρη τούτη Πατρίδα, που πολλά χρόνια τώρα κατοικείται από τεμπέληδες και άχρηστους που τράφηκαν και μεγάλωσαν με αγαθά που δεν τους άξιζαν και τώρα ήρθε η ώρα να ξεράσουν όλα αυτά που γεύτηκαν γιατί έτσι το μνημόνιο αποφαίνεται ότι θα ξαναβρούν  τη φόρμα τους και κόβοντας και το τσιγάρο θα βελτιώσουν τις αποδόσεις τους, τουλάχιστον  παράγοντας περισσότερο και με λιγότερο φαγητό δεν θα χρειάζονται τους δανειστές τους.
Στενοχωριέμαι, θυμώνω και όσο και αν ξεφυσώ μου είναι αδύνατον να αντιδράσω όπως θα έκανα στα χρόνια της νιότης μου γιατί τότε ήμουνα νέος, εργένης  και κατά συνέπεια ασυμβίβαστος τώρα όμως είμαι οικογενειάρχης με υποχρεώσεις που επέλεξα άρα και τον συμβιβασμό που αυτές επιφέρουν .
Συγχωρήστε μου τον μακρύ πρόλογο αλλά τον έχω ανάγκη για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου,  πριν σας εξιστορήσω το κυρίως θέμα που για να πούμε και ένα καλό της εποχής μας μόνο .......μέσα από ένα blog θα μπορούσα να κάνω όπως τώρα συμβαίνει.
Είμαι ένας κατακερματισμένος Βιοτέχνης πού πέρα από όλα τα άλλα του έτυχε να του συμβεί και τούτο .
Μία Τράπεζα εδώ στον Βόλο που κατοικοεδρεύω  στο όνομα της ¨Ανάπτυξης και της  Ευημερίας ¨ μου χρέωσε ένα δάνειο 30.000 Ευρώ που ποτέ δεν εκταμίευσα αναφερόμενη σε μία σύμβαση που ποτέ δεν υπέγραψα και ποτέ δεν εμφάνισε .

Σε όλες μου τις εκκλήσεις  για να μου παρασχεθούν η κίνηση του Λογ/σμού και η χορήγηση φωτοτυπίας των παραστατικών αυτό ήταν αδύνατον μέχρι από το Δικαστήριο να διαταχθούν να το κάνουν μετά την παρέλευση ενός περίπου χρόνου από τις αιτήσεις μου.

Στο διάστημα αυτό ρητά και κατηγορηματικά μου ανέφεραν ότι αν δεν παραιτηθώ από τα ένδικα μέσα επισπεύδουν τον πλειστηριασμό της κύριας κατοικίας μου όπως και έκαναν.
Εδώ επιτρέψτε μου την παρένθεση για τον επαναπροσδιορισμό του όρου ¨Τρομοκρατία¨.

Μετά από μακρόχρονη  ψυχοφθόρα [και πολύ επώδυνη απώλεια που προς το παρόν δεν θα ήθελα να αναφέρω] καθώς και την  οικονομική εξαθλίωση που αυτές οι περιπτώσεις  συνεπάγονται αφού εξάντλησα ΟΛΑ τα νόμιμα μέσα η υπόθεσή μου τέθηκε στο Αρχείο.
Βέβαια όλα τούτα δεν θα συνέβαιναν αν οι νταβατζήδες  μας [επιτρέψτε μου τη λέξη γιατί θεωρώ πως έχει κατοχυρωθεί] ενεργούσαν χωρίς την βοήθεια των επίορκων που από την αρχή καταγγέλω και μάλιστα ονομαστικά.

Αργησα να εκφραστώ γιατί περίμενα υπομονετικά να τελεσιδικίσει  το ένα σκέλος της υπόθεσης όντας σε αναμονή και για το δεύτερο σκέλος.

Σε ότι αφορά τους πολιτικούς που ενημέρωσα ελπίζοντας ότι είναι αυτοί που λένε ότι είναι η απογοήτευσή μου είναι πλήρης. Οσα μνημόνια και να έρθουν αν δεν αποκατασταθούν οι θεσμοί ίδια θα είναι η μοίρα μας.
Στο όνομα της¨ Δημοκρατίας¨ που οι όποιοι Αιρετοί και μη  θεωρούν ότι ακόμα υπερασπίζονται περιμένω την αντίδρασή τους με στοιχεία που και ηλίθιους θα μπορούσαν να πείσουν όχι όμως εξαγορασμένους.
Δηλώνοντας αμετανόητα χωρίς κουκούλα

Στάθης Αχ. Κοττάς.
Βόλος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ