Κορομηλά - Λέτε παπαριές!

Κορομηλά - Λέτε παπαριές!

 

Ρούλα Κορομηλά radio 9 ... «Λέτε παπαριές» και κατονόμασε δύο συγκεκριμένα άτομα που της έχουν ασκήσει κριτική! Τι κι αν το βράδυ της Πέμπτης στην εκπομπή του Κωστόπουλου δήλωσε πως η κριτική δεν την αγγίζει και όσα λέγονται της είναι αδιάφορα; «Δεν μπορώ να δημιουργούνται εντυπώσεις... κάθεται η άλλη στο γραφείο, παίρνει το στυλό και γράφει. Και σας πληροφορώ ότι γράφουν άνθρωποι που δεν έχουν πατήσει ποτέ σε τηλεοπτικό στούντιο, ποτέ!», άρχισε την αντεπίθεση η Ρούλα και χτύπησε το χέρι στο γραφείο.

Η μπηχτή πήρεσάρκα και οστά, όταν η παρουσιάστρια ανέφερε ονομαστικά την Ντέπυ Γκολεμά: «Επαναλαμβάνω ότι εγώ δεν έχω εμμονές, έχω πολλά ενδιαφέροντα να ασχολούμαι. Εμμονές εγώ δεν έχω... Ντεπούλα», πρόσθεσε η Ρούλα και το ποια είναι η «Ντεπούλα» είναι ηλίου φαεινότερο.... «Και οι δημοσιογράφοι οι οποίοι με ξέρουνε τι αναλύουνε; Τόσο χαζή είμαι δηλαδή; Τόσο ηλίθια με περνάνε δηλαδή;», συνέχισε η παρουσιάστρια. Κάπου εκεί, λοιπόν, ήρθε η στιγμή για νέα σπόντα με ονοματεπώνυμο, αυτή την φορά για την Χριστίνα Λυκιαρδοπούλου, που χαρακτήρισε «στημένη» τη συνέντευξη της Ρούλας στην εκπομπή του Κωστόπουλου. «Χριστίνα μου, με τρελαίνεις δηλαδή, με τρελαίνεις πραγματικά, εσύ ειδικά Χριστίνα, η Λυκιαρδοπούλου... Βγαίνει ο καθένας και λέει ό,τι γουστάρει και ό,τι θέλει χωρίς να σκέφτεται την πραγματικότητα. Δεν θα μου πείτε εμένα κανένας ότι έχω προσυμφωνημένες καταστάσεις, ούτε θα αλλάξει ξαφνικά η εικόνα μου επειδή παρουσιάζω το Big Brother μετά από 22 χρόνια πορείας και βγαίνει ο καθένας και λέει το κοντό του και το μακρύ του, εντάξει;». Χείμαρρος η Ρούλα! «Άντε μπράβο λοιπόν! Ας σταματήσουμε επιτέλους! Δεν μιλάω που δεν μιλάω, ε δεν είμαι και να μην την πω την λέξη μ... Σταματήστε πια αυτή την ιστορία! Δεν έχετε τι να γράψετε και γράφει ο καθένας ό,τι γουστάρει. Άντε μπράβο! Είπαμε να μην συγχύζομαι, αλλά δεν μπορώ να βλέπω από φίλους μου και από ανθρώπους που με ξέρουν από 18 χρονών να βγαίνουν και να λένε αυτές τις παπαριές!. Δεν υπάρχει σεβασμός καθόλου! Έτσι δεν είναι; Υπάρχει σεβασμός; Μετά θάνατον βγαίνει ο σεβασμός για κάποιους ανθρώπους. Πείτε ό,τι θέλετε για μένα, αλλά δεν θα μου λέτε εμένα για προσχεδιασμένα και προσυμφωνημένα. Άντε μπράβο! Μην ξεχνάμε την ιστορία, την πορεία και την ηθική του καθένα. Δεν γίναμε όλοι το ίδιο, καλώς ή κακώς». Κι ενώ περιμέναμε να... σταματήσει, ήρθε το δεύτερο κύμα οργής κατά της Λυκιαρδοπούλου: «που ξέρεις εσύ αν θα πάω εγώ στην Μενεγάκη για να την βοηθήσω και τι έχω συζητήσει με την Μενεγάκη; Τέλος δηλαδή!».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ