Απίστευτο! Μισθοφόροι από τα OΥΚ, φρουροί πλοίων στη Σομαλία!

Απίστευτο! Μισθοφόροι από τα OΥΚ, φρουροί πλοίων στη Σομαλία!
 
 
Εντολή του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γιάννη Διαμαντίδη για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης: Με αφορμή το περιεχόμενο σημερινού δημοσιεύματος της εφημερίδας «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ», που αφορά στη συμμετοχή ανδρών της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού Σώματος σε επιχειρήσεις συνοδείας πλοίων στη Σομαλία, ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γιάννης Διαμαντίδης έδωσε εντολή στον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχο κ. Αθανάσιο Μπούσιο όπως αρμοδίως διενεργηθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου ενδελεχώς διερευνηθεί το περιεχόμενο του ως άνω δημοσιεύματος. Το δημοσίευμα που υπογράφει η Αλεξάνδρα Τζαβέλα έχει ως εξης: Σε δεξαμενή μισθοφόρων έχει μετατραπεί η Μονάδα Υποβρύχιων Καταστροφών. Οι «Α» φέρνουν.......... σήμερα στο φως το κύκλωμα που δρα ανενόχλητο στην ειδική μονάδα. Συνεργάζεται με ιδιωτική εταιρεία security και έχει συγκροτήσει παραστρατιωτική ομάδα που οργανώνει αποστολές στην Ερυθρά θάλασσα για να προσφέρει έμμισθες υπηρεσίες σε εφοπλιστές, τα πλοία των οποίων δέχονται επιθέσεις Σομαλών πειρατών. Η ΜΥΚ, η οποία υπάγεται στο Λιμενικό και εδρεύει στον Αγιο Κοσμά, είναι το στρατηγείο από όπου εκπονούνται τα σχέδια αυτά και είναι απορίας άξιο πώς, παρά το γεγονός ότι άντρες της μονάδας έχουν καταγγείλει τη μισθοφορική δράση συναδέλφων τους, τίποτα απολύτως δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. «Ρισκάρονται οι ζωές των ανθρώπων και η υστεροφημία του Λιμενικού Σώματος» λέει ένας από τους άντρες της μονάδας, ο οποίος, όπως και όλοι όσοι υπηρετούν εκεί, έχει καταλάβει τι συμβαίνει.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στις «Α», δώδεκα από τους συνολικά 90 βατραχανθρώπους της ΜΥΚ συνιστούν την έμπιστη ομάδα που αναλαμβάνει να φρουρήσει τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών -τα ονόματα των οποίων είναι συνδεδεμένα κυρίως με τάνκερ (σ.σ. Οι «Α» γνωρίζουν ποιοι εφοπλιστές αξιοποιούν τις υπηρεσίες των ανδρών της ΜΥΚ)- από τις ενδεχόμενες επιθέσεις Σομαλών πειρατών. Οι άντρες της ΜΥΚ «επιστρατεύονται» σχεδόν κάθε εβδομάδα και ταξιδεύουν μέχρι το Πακιστάν και τη Σαουδική Αραβία. Από κει επιβιβάζονται σε φουσκωτά και συνοδεύουν για κάποια μίλια, στα επικίνδυνα σημεία τα καράβια των εφοπλιστών. Το δέλεαρ για κάθε απεσταλμένο μισθοφόρο κυμαίνεται από 7.000-8.000 ευρώ. Κάθε αποστολή κοστίζει στον εφοπλιστή περίπου 100.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα χαμηλό, αν αναλογιστεί κανείς πόσα εκατομμύρια ευρώ απαιτούνται για ασφάλιστρα ή για την καταβολή λύτρων σε περίπτωση που το πλοίο καταληφθεί από πειρατές.

Το ερώτημα είναι εύλογο: πώς οι άντρες του λιμενικού σώματος, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να είναι συνεπείς στο καθήκον και να παρίστανται στην υπηρεσία τους, έχουν τη δυνατότητα να επανδρώνουν μισθοφορικές αποστολές; Επιχειρώντας να βρούμε απαντήσεις, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα καλά οργανωμένο σύστημα εκμετάλλευσης αντρών της ΜΥΚ, το οποίο στήθηκε από δύο απόστρατους της μονάδας. (σ.σ. τα ονόματά τους είναι στη διάθεση των «Α» και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, εφόσον αποφασίσει να διεξάγει έρευνα.) Οι τελευταίοι κινούν τα νήματα και μεσολαβούν για λογαριασμό γνωστής εταιρείας security, ώστε να κλείσει η συμφωνία με τη ΜΥΚ.

Πρόκειται για τον Σ.Α., ο οποίος μπήκε στο Λιμενικό το 1988 και υπηρέτησε στη μονάδα υποβρυχίων αποστολών από το 1989 έως τις αρχές του 2010. Μετά την αποστράτευσή του, επισκέφτηκε τη μονάδα και ζήτησε άτομα για συνοδεία και σε συνεργασία με πρόσωπα-κλειδιά ξεκίνησε η στρατολόγηση μισθοφόρων. Η δουλειά έδινε γρήγορα, εύκολα και μαύρα χρήματα. Λίγο καιρό αργότερα, στην ομάδα στρατολόγησης μισθοφόρων εντάχθηκε και ο απόστρατος Κ.Π. Το κρίσιμο ερώτημα είναι πώς όλα αυτά συμβαίνουν κάτω από τη μύτη του διοικητή της μονάδας, δεδομένου ότι άντρες των ΜΥΚ που αρνήθηκαν να πάρουν μέρος στο «κόλπο» δεν διστάζουν, τον τελευταίο καιρό, να καταγγείλουν τη μισθοφορική δράση των συναδέλφων τους. Οι άδειες αυτές δεν είναι ειδικές, αλλά άδειες εσωτερικού. Χωρίς τη χορήγηση ειδικής άδειας, δεν επιτρέπεται στους βατραχανθρώπους να φύγουν εκτός Ελλάδας. Κι όμως, το κύκλωμα λειτουργεί τόσο καλά, που αμέσως στα χέρια των «αδειούχων» φτάνουν σφραγισμένα τα διαβατήριά τους, γεγονός που δείχνει πως το κύκλωμα έχει διασυνδέσεις και σε άλλες υπηρεσίες. Τα έγγραφα αυτά, τα οποία βρίσκονται -μας είπαν- κλειδωμένα καλά στο συρτάρι του διοικητή, αποδεικνύουν ότι ένα επίλεκτο team βατραχανθρώπων είναι απαλλαγμένο από υπηρεσίες και καθήκοντα και έχει πλέον βασική δουλειά τη συνοδεία των πλοίων στη Σομαλία. Πριν από λίγες μέρες, ένας από τους 12 άνδρες που συμμετέχουν στις αποστολές προκάλεσε συναδέλφους του οι οποίοι δεν είναι στο παιχνίδι, λέγοντας ότι «είστε μ... που δουλεύετε για ένα χιλιάρικο».


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ