Ρία Αντωνίου: «Το sex μου εγώ δεν το πουλάω»

Ρία Αντωνίου: «Το sex μου εγώ δεν το πουλάω»

 

 
Πρόταση την οποία αρνήθηκε αμέσως, δέχθηκε η Ρία Αντωνίου για να πρωταγωνιστήσει σε hot dvd. Και τι πρόταση… με άρωμα Αμερικής! Σύμφωνα με πληροφορίες, μια από τις μεγαλύτερες Αμερικανίδες πορνοστάρ,θέλησε να πρωταγωνιστήσει σε ταινία ερωτικού περιεχομένου με συμπρωταγωνίστρια τη Ρία Αντωνίου. Η πασίγνωστη Αμερικανίδα είδε το «απαγορευμένο» video clip του τραγουδιού «give me» για το οποίο έγινε τόσος ντόρος και της ήρθε η έμπνευση! Έτσι έκανε πρόταση στην Ελληνίδα σεξοβόμβα να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία πορνό που θα συμμετείχαν μόνο...... γυναίκες.
Όπως φαίνεται η Ρία εξελίσσεται σε αντικείμενο θαυμασμού και πόθου των αμφισεξουαλικών γυναικών ανά τον κόσμο,μετά την ανάρτηση του video clip της αλλά και από τα σχόλια στο profile της στο facebook!
Η εταιρία που εκπροσωπεί την Αμερικανίδα πορνοστάρ στην Ελλάδα επικοινώνησε με την Ρία και της έκανε την πρόταση. Συγκεκριμένα, η εταιρία της είπε πως εκείνη το μόνο που πρέπει να πει είναι το πολυπόθητο “Ναι”, όλα τα υπόλοιπα είναι έτοιμα. Έχει βρεθεί το cast, η εταιρία παραγωγής αλλά και το concept. Φυσικά, η απάντηση της Ρίας Αντωνίου ήταν ένα μεγάλο “Όχι”… «Ουδέποτε θα έκανα ροζ dvd!
Το sex μου εγώ δεν το πουλάω!Μπορείς να κάνεις τέρατα στο κρεβάτι, αλλά επειδή έτσι σου βγαίνει και όχι επειδή κάποιος πληρώνει» δήλωσε η Ρία Αντωνίου η οποία έδειχνε πολύ εκνευρισμένη. Και συμπλήρωσε : «. Το πορνό μου αρέσει να το βλέπω, αλλά αρχίζει να γίνεται μόδα και δε γουστάρω καθόλου, γιατί έτσι θα χάσει τον αισθησιασμό του.. ακόμη και στα video clubs τα έχουν στα υπόγεια και εκεί πρέπει να μείνουν”. Πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι το χρηματικό ποσό που προτάθηκε στο σέξι μοντέλο ήταν υπέρογκο αλλά η απάντησή της ήταν κατηγορηματική.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ