Σοφόν το σαφές;

Σοφόν το σαφές;

 

 

Οικονομολόγος δεν είμαι, ούτε και κάνας σοφός σαν κι αυτούς που μας κυβερνούν ή που παριστάνουν πως μας κυβερνούν, τέλος πάντων. Γιατί έχω μια εντύπωση, πως το γκουβέρνο μας είναι ολίγον κατοχικόν, η δε Βουλή έχει μάλλον τυπικό, για να μην πω διακοσμητικό χαρακτήρα. Αυτό δε το "αμετάκλητο" της Πράξης Υποτέλειας, μπαρδόν, του Μνημονίου ήθελα να πω, στην εκχώρηση προς τους δανειστές μας κάθε πολιτικού κι εθνικού κυριαρχικού μας δικαιώματος, κάπου μου κάθεται σαν κόμπος στον λαιμό, και λαιμαριά στον σβέρκο, και, τ' ομολογώ, μου φέρνει στου νου τα στιχάκια του Νιόνιου:
Τι να φταίει η Bουλή
τι να φταίν' οι εκπρόσωποι
έρημοι και απρόσωποι, βρε

Οπότε, μια που ούτε οικονομολόγος είμαι, ούτε και σοφός, μπορεί και να λαθεύω, αλλά στο δικό μου το μυαλό τα πράγματα φαντάζουν απλά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ