Αντώνης Ρέμος: Έχω βιώσει το απόλυτο μίσος!

Αντώνης Ρέμος: Έχω βιώσει το απόλυτο μίσος!




Τον συνέλαβα ανάμεσα σε μία φωτογράφηση και σε μία ηχογράφηση. Αγχωμένος και δημιουργικός, προετοιμάζει μια νέα σειρά τραγουδιών που θα κυκλοφορήσουν τις γιορτές. Τον γνωρίζω χρόνια, τον αγαπάω, έχουμε δουλέψει μαζί και έχουμε κάνει επιτυχία. Αφοσιωμένος σε αυτήν τη νέα δουλειά μιλάει για το αποτέλεσμα με ενθουσιασμό «η έκδοση των Χριστουγέννων θα ............είναι συλλεκτική, θα περιλαμβάνει κάποια καινούργια τραγούδια και κοντά στο Πάσχα θα κυκλοφορήσει ολοκληρωμένη η νέα δισκογραφική μου δουλειά». 
Πιο ώριμος και κατασταλαγμένος, πιο σοφός από κάποιες πρόσφατες οδυνηρές εμπειρίες, εξομολογείται: «θέλω να ασχολούμαι πια μόνο με το τραγούδι και τη μουσική. Το τραγούδι μου έχει δώσει τα πάντα».
Μιλάει για το πρόσφατο παρελθόν «έχω κάνει λάθη ασήμαντα αλλά και σημαντικά. Δέχτηκα πόλεμο και εκμετάλλευση λόγω της δημόσιας εικόνας μου. Σκέπτομαι καμιά φορά πώς θα αντιδρούσα αν δεν υπήρχε αυτή η δημόσια έκθεση».
Η ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο του έχει κοστίσει πολύ «στο ποδόσφαιρο όταν ζήσεις μια ώρα χαράς ετοιμάσου να δεχτείς δέκα χρόνια στεναχώριας. Είναι πολύ σκληρό, είναι για εκείνους που το αντέχουν και είναι η δουλειά τους. Εγώ λειτούργησα με την καρδιά κι όχι με το μυαλό και αυτό είναι λάθος»
Ο Αντώνης βιώνει τώρα μια άλλη φάση στη ζωή του «θέλω να ζω ανάμεσα σε ανθρώπους που πραγματικά μπορούν να μου δώσουν τροφή ψυχής για να γίνομαι καλύτερος. Η αγάπη είναι αυτή που γεμίζει τις δεξαμενές της υπομονής και της επιμονής μας».
Ο Αντώνης έχει πάρει κάποιες αποφάσεις σε αυτή τη νέα φάση της ζωής του «έχω αποφασίσει να τα κλείνω όλα μέσα μου και τις απαντήσεις να τις δίνω μέσα από τα έργα μου και όχι μέσα από τα λόγια μου».
Οι φίλοι και οι ακροατές του πάντως τον ακολουθούν πιστά και στην πρεμιέρα του σήκωσαν πανώ που έγραφε:
ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ