Πάλι επεισόδια από φιλάθλους του Παναθηναϊκού

Πάλι επεισόδια από φιλάθλους του 

Παναθηναϊκού

 

Είμαι φίλαθλος του Παναθηναϊκού και θλίβομαι με την κατάσταση που επικρατεί στις τάξεις των οργανωμένων οπαδών της ομάδας μου.
Φυσικά και δεν μιλάω για την πλειοψηφία όμως αν δεν ελεγχθούν αυτοί οι λίγοι που δημιουργούν τα επεισόδια η Ομάδα θα αντιμετωπίσει μεγάλο πρόβλημα !!! Έχω μεγαλώσει στην κυριολεξία μέσα στην 13 και μέχρι και τα παιδιά μου έχω πάρει εκεί και ΠΟΤΕ !!!! δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Γιατί παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο τα τελευταία χρόνια; Η Διοίκηση ξέρει μόνο να χαϊδεύει αυτιά; Είναι άδικο για παιδιά που και το........... υστέρημά τους δίνουν για να ακολουθούν τον Παναθηναϊκό να βρίσκονται όμηροι ορισμένων. Φέτος η ομάδα μου ξεπέρασε τα 30.000 διαρκείας. Του χρόνου πόσα πιστεύει ότι θα πουλήσει όταν χάνουμε όλο και περισσότερα παιχνίδια από τιμωρίες; Άν θέλουν αυτοί οι πενήντα να κάνουν κουμάντο τότε δικό τους πρόβλημα!! Τελειώνοντας θα τονίσω ότι φυσικά και δεν αναφέρομαι στους πολυπληθείς γνήσιους οργανωμένους οπαδούς μας που δίνουν και την ψυχή τους!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ