Δ. Βανδή: ''Έχω πάθει κατάθλιψη δύο φορές έως τώρα στη ζωή μου''!

Δ. Βανδή: ''Έχω πάθει κατάθλιψη δύο φορές έως τώρα στη ζωή μου''!

 

|
Η Δέσποινα Βανδή μιλάει για το φιλανθρωπικό bazaar που διοργανώνει, για την οικογένειά της και για το πώς διαχειρίζεται την αναγνωρισιμότητά της. Η Δέσποινα Βανδή μιλάει στο ΟΛΑ People για το φιλανθρωπικό χριστουγεννιάτικο bazaar που διοργανώνει:
''Ήταν μία απόφαση της στιγμής. Μια μέρα ήμουν στην κουζίνα και έφτιαχνα κουλουράκια με τα παιδιά μου και σκέφτηκα πως θα ήταν μία πολύ καλή ιδέα να διοργανώσω μία εκδήλωση της οποίας όλα τα έσοδα θα πάνε στο Χαμόγελο του Παιδιού. Είμαι της άποψης ότι όταν ο Θεός σου δίνει, πρέπει να δίνεις κι εσύ. Ο όμιλος Αποστολόπουλου μας έχει ..........παραχωρίσει έναν πολύ μεγάλο χώρο 700τμ στο Κεφαλάρι γι'αυτό τον σκοπό, τον οποίο έχουμε μετατρέψει σε μεγάλη παιδική χαρά. Εκεί τα παιδιά που θα έρθουν θα μπορούν να ζωγραφίσουν, να παίξουν, να πλάσουν κουλουράκια, να βγάλουν φωτογραφίες με τον Άγιο Βασίλη και να μπουν στο κλίμα των Χριστουγέννων, ενώ την ίδια ώρα οι γονείς θα μπορούν να ψωνίσουν με την άνεσή τους τα δώρα τους, τα οποία είναι σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές''. Η τραγουδίστρια αγχώνεται για το μέλλον της Ελλάδας και συγκεκριμένα για τα νέα παιδιά που αναγκάζονται να ζήσουν πολύ δύσκολες καταστάσεις. ''Με ανησυχεί πολύ το μέλλον τους εδώ στην Ελλάδα, ειδικά το τελευταίο διάστημα. Και ανησυχώ όχι μόνο για τα δικά μου παιδιά, αλλά και για αυτά των φίλων μου και για όλα τα παιδιά του κόσμου. Με απασχολεί που μεγαλώνουν σε μια χώρα όπου ναι μεν είναι η πατρίδα τους αλλά ποιο μπορεί να είναι το μέλλον και τι προοπτικές μπορεί να έχουν; Είναι πολύ άσχημο να μη βλέπεις φως στο τούνελ. Δεν πιστεύω πως από αυτή την κατάσταση που ζούμε θα βγούμε πολύ γρήγορα'', υποστηρίζει. Η Δέσποινα μιλάει για το πώς διαχειρίζεται την αναγνωρισιμότητά της: ''Δεν με απασχολεί τίποτα, ούτε τι γράφουν, ούτε τι λένε. Δεν ζω μόνο για τη δουλειά μου και δεν ζω αποκλειστικά για αυτή, ούτε για την εικόνα που τα media έχουν πλάσει για μένα. Δεν με ενδιαφέρει να υπηρετώ αυτή την εικόνα. Σαφώς είμαι χαρούμενη και πολύ ευτυχισμένη για όλα αυτά που μου έχουν συμβεί, αλλά την ισορροπία στη ζωή μου, μού την έχουν φέρει τα δυο μου παιδιά'', λέει χαρακτηριστικά. Η Δέσποινα μιλάει και για τις σχέσεις της με τον Φοίβο αλλά και την Ελένη Μενεγάκη: ''Οι σχέσεις μου με τον Φοίβο ήταν και είναι άψογες. Δεν ισχύει τίποτα από όσα λένε και γράφουν. Με την Ελένη ναι, έχουμε επικοινωνία. Η Ελένη πέρασε μέσα από μια δύσκολη κατάσταση και τώρα δείχνει να είναι καλά. Οπότε, αν ο φίλος σου είναι καλά, είσαι κι εσύ καλά''. Στην ερώτηση για το αν έχει πέσει ποτέ σε κατάθλιψη απαντά: ''Έχω πάθει κατάθλιψη δύο φορές έως τώρα στη ζωή μου. Η δεύτερη φορά ήταν στο ξεκίνημα της καριέρας μου εδώ στην Αθήνα. Αυτό το δυσάρεστο διάστημα ένιωθα τη ζωή μου κενή και ότι αναλωνόμουν σε ασήμαντα πράγματα. Δεν είχα διάθεση να φάω, να σηκωθώ από το κρεβάτι, να κάνω τίποτα. Με τη βοήθεια δύο καλών φίλων και του εαυτού μου κατάφερα να ξεφύγω από αυτό το μονοπάτι. Στη ζωή πρέπει να έχεις στόχους και όνειρα''.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ