HOL και προβλήματα...

HOL και προβλήματα...

 

 

Μενω στο Παλαιο Φαληρο και πριν λιγο καιρο εφυγα απο την on-telecoms λογω προβληματων που ειχα με την εταιρια οσον αφορα την παροχη των υπηρεσιων ( λάθος μου μεγάλο , αλλά στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα ) και πηγα στην Hellas On Line για καλυτερα.. (κούφια νάτανε η ώρα )
Ειναι τωρα η 6η ημερα που δεν εχω ουτε τηλεφωνο ουτε internet και η απαντηση του support ειναι οτι δεν μπορουμε να κανουμε κατι γιατι η βλαβη οφειλεται στον ΟΤΕ ....και το εχουν αναφερει.. αλλα αποτελεσμα μηδεν ! Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζει που οφειλεται αλλα οτι δεν μπορω να εξυπηρετηθω.. Αν εχουν προβληματα με τον ΟΤΕ ας τα λυσουν πελατες ειναι και αυτοι ... Απο την αλλη πλευρα ο ΟΤΕ δεν με εξυπηρετει γιατι δεν τους πληρωνω πια ... Ελεος σε αυτη την χωρα με τα μπαλακια ο ενας στον αλλον ... κανεις δεν φταιει και ολοι φταινε.. Και φαντασου να εμενα και σε καμμια απομακρυσμενη περιοχη.... Αν δεν τους πληρωσω για τις μερες που δεν εχω παροχες τι θα γινει ? η αν ακομη καλυτερα διακοψω την συνδεση μου τι θα γινει ? μηπως τοτε ενδιαφερθουν η βαλουν τα νομικα τμηματα να παρουν τα λεφτα τους επειδη εχω υπογραψει ετησια σ! υμβαση ? Σαν δεν ντρεπεστε ολοι... Δεν ειμαστε στον μεσαιωνα ....στο 2011 ειμαστε


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ