Φεύγω και δεν ξαναγυρίζω


Φεύγω και δεν ξαναγυρίζω


Είμαι 25 χρονών και σε λίγες μέρες φεύγω για δουλειά στην Αγγλία. Ξέρω ότι δεν εύκολα αλλά τουλάχιστον εκεί θα έχω την υποστήριξη του κράτους να προσπαθήσω να φτιάξω τη ζωή μου.
Αντιθέτως το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία προσπαθούν να μου καταστρέψουν τη ζωή.Βαρέθηκα να βλέπω συνομήλικους μου χωρίς όνειρα,βαρέθηκα να βλέπω μια κυβέρνηση η οποία με κοροϊδεύει μέσα στα μούτρα μου,δήθεν ανθρώπους που προσπαθούν για το καλό της χώρας. Βαρέθηκα να βλέπω πασοκ-νδ-λα.ο.σ.-κκε-σρζ-μμε να παίζουν κακό θέατρο πάνω στο μέλλον μας.Αυτή η χώρα δε θα αλλάξει ποτέ γιατί το μόνο που επικρατεί είναι ο ωχαδερφισμός και ο καθενας κοιταει τον εαυτούλι του.Πείτε με όμως θέλετε αλλά η ζωή είναι δική μου και μόνο εγώ έχω το δικαίωμα να την κάνω καλύτερη ή χειρότερη.Όχι εσείς.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ