Χάρηκε την πρόκριση και η Ίνα η ΠΑΟΚτζού…


Χάρηκε την πρόκριση και η Ίνα η ΠΑΟΚτζού

 
Η Ίνα Παλαμά στα εφηβικά της χρόνια δεν ξενύχταγε πολύ, παρά μόνο όταν έπαιζε ο ΠΑΟΚ και πήγαινε στην Τούμπα και στην Θύρα 4 για να παρακολουθήσει το παιχνίδι… ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Το 26χρονο μοντέλο κατάγεται από την Θεσσαλονίκη και εκμυστηρεύτηκε πως δεν είχε συχνές εξόδους και μέχρι τις 11 το βράδυ έπρεπε να είναι το παρών στο σπίτι εκτός...: «Την πρώτη φορά που πήγα στην Τούμπα πρέπει να ήµουν 14. Κανονικά, στη Θύρα 4. Βλέπεις, οι µισοί εκεί µέσα είναι τρελοί Νεαπολίτες. Γενικά, ήµουν περίεργη μίξη: το απόλυτο του καλού παιδιού της οικογένειας και η πρώτη στις φασαρίες και στις ανταρσίες. ∆εν έπινα, δεν έκανα σεξ, ούτε ναρκωτικά, όπως όλοι γύρω µου. Ήµουν ξενέρα, αλλά, επειδή ήµουν πάντα υπερκινητικό παιδί, είχα πολλή ενέργεια µέσα µου, δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να δοκιµάσω. Γιατί, OK, τι να µου κάνουν;». Η Ινα θα πανηγύρισε τρελά την χθεσινή πρόκριση του ΠΑΟΚ στο Κύπελλο επί του Ολυμπιακού…
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ