Λαμπόγυαλο τα κάνατε, τη δόλια τη ζωή ξεκάνατε...


Λ
αμπόγυαλο τα κάνατε, τη δόλια τη ζωή ξεκάνατε...



Φαντάζεστε να προκύψει κανένα «συριζο-αποτέλεσμα», να βρεθούν «συριζο-χρήματα» και να «συριζο-πάρει» το κράτος πίσω τον ΟΤΕ, κάνοντας πράξη το όραμα της κας Κατσέλη;
Εγώ πάντως, όταν ο Μιχάλης θα παραδίδει τα κλειδιά του μαγαζιού στον νέο Μεγαράρχη κ. Στρατούλη, θα είμαι πολύ μακριά. Θα την έχω κάνει με ελαφρά πηδηματάκια! Να μου στείλετε pls μία
φωτογραφία της τελετής παράδοσης με e-mail.
Αυτό τον εφιάλτη έβλεπα στον ύπνο μου την ......

Κυριακή το βράδυ και τινάχτηκα ξαφνικά πάνω. Ήμουν στον καναπέ, με είχε πάρει ο ύπνος και ναι, είχαν αρχίσει οι «Πρωταγωνιστές».
Εκεί ησύχασα. Άκουσα από τον Μηλιό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «πρώτα θα κυβερνήσει και μετά τα κάνει κρατικοποιήσεις». Άκουσα να λέει ότι «θα κάνουν δημοψήφισμα για το θέμα των κρατικοποιήσεων» και σκέφτηκα ότι ενδέχεται να περνάμε καλά, γιατί με τόσα δημοψηφίσματα που έχουν ανακοινωθεί, θα έχουμε κάθε εβδομάδα και από ένα. Αφού είμαστε λαός που διδάξαμε τη δημοκρατία, είναι καιρός να την κάνουμε επάγγελμα. Να ζούμε από αυτήν!
Τσιμπήθηκα για να βεβαιωθώ ότι αυτός ο εφιάλτης ήταν live και έκλεισα την τηλεόραση. Κάπου μακριά ακουγόταν η φωνή του Παπακωνσταντίνου «Λαμπόγυαλο τα κάνατε, τη δόλια τη ζωή ξεκάνατε...».

Weekly Telecom Τεύχος 21 - 2012

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ

Ροζ sex video-τσόντα DVD της Ελίνας Μπεκάκου?