Καταγγελεια Samsung Service & service one
Καταγγελεια Samsung Ser
vice & service one
Μακρια από τη Samsung
Θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας το γολγοθα που περναω ολο αυτό το μηνα και ακουει στο ονομα Service Samsung & Service one.
Την τεταρτη λοιπον, 24 Αυγουστου χαλασε το ψυγειο μου. Την επομενη μερα καλεσα στο 801-11-7267864 οπου είναι το κεντρο εξυπηρετησης πελατων της Samsung στην Ελλαδα οπου κρατησαν τα στοιχεια μου, για να επικοινωνησουν οι ιδιοι στη Service one (εξωτερικος συνεργατης της Samsung) και να με καλεσουν για να μου κλεισουν καποιο ραντεβου. Αυτό απλα δεν εγινε ποτέ. Καλεσα άλλες 2 φορες στη Samsung και μου ελεγαν συνεχως πως θα με καλεσουν από τη .........
Service one. Οσες φορες και αν ζητησα τηλεφωνο της Service one απαντηση δεν πηρα. Ότι δεν εχουν μου ειπαν, ότι δεν γινεται να σας το δωσουμε μου ειπαν και ότι άλλη δικαιολογια μπορειτε να φανταστειτε. Τη 3η φορα που καλεσα μου ειπαν ότι το προωθουμε ως επειγων.
Μετα από αυτό με καλεσαν για να μου πουν ότι υπαρχει διαθεσιμο ραντεβου τη Τριτη. 6 μερες δηλαδη χωρις ψυγειο στη μεση του καλοκαιριου. Τελος παντων. Αφου κλεινουμε λοιπον το ραντεβου γινεται το εξης κορυφαιο. Μας ενημερωνει η τηλεφωνητρια ότι δεν πρεπει να βγαλουμε το ψυγειο από τη πριζα μεχρι να ερθει ο τεχνικος να το δει..
Ερχεται ο τεχνικος τη τριτη 30/8/2011, μπαινει μεσα στο σπιτι, βλεπει το ψυγειο στη πριζα και λεει: Αααα δε μπορω να το φτιαξω γιατι το ψυγειο σας είναι στη πριζα και εχει πιασει παγο!!!! Μα εσεις δεν μας ειπατε να το εχουμε στη πριζα ρωταω εγω. Ναι ετσι πρεπει για να μπορουμε να δουμε τι εχει μου απαντα. Ηρθε και σε 2 λεπτα εφυγε. Αντε ξανα για ραντεβου..
Την επομενη φορα λοιπον που ηρθαν ηταν στις 05/09/2011 οπου ειχαμε βγαλει αυτή τη φορα το ψυγειο από τη πριζα.. Αλλαζει λοιπον τον θερμοστατη αποψυξης που ηταν το προβλημα. Τελειωνει, δινουμε και 130 € και φευγει. Βαζουμε το ψυγειο στη πριζα, παμε σουπερ μαρκετ, αφου όλα ειχαν χαλασει και όταν γυριζουμε με μεγαλη μας εκπληξη διαπιστωνουμε ότι το ψυγειο απλα δεν δουλευει. Καλα καταλαβατε. Τσαμπα τα 130 € και τσαμπα όλα τα πραγματα του σουπερ μαρκετ.
Καλω στη Samung σαν ταυρος σε υαλοπωλειο. Με τα 1000 ζορια μου δινουν το τηλεφωνο της Service one. Εδώ να δειτε κοροιδια.. Καλεις λοιπον στο 210-6293100 και ακους το ηχογραφημενο μηνυμα: Για συσκευες Samsung πατηστε 1. Με το που πατας 1 σου δινει το τηλεφωνο του αντιπροσωπου, σου λεει ευχαριστουμε και σου κλεινει το τηλεφωνο. Αυτό που ειχαμε καλεσει για να μιλησουν αυτοι με τη Service one. Ο ενας πεταει το μπαλακι στον άλλο. Αυτό για την Samsung είναι εξυπηρετηση πελατων? Για να καταλαβω δηλαδη.. Ξανα καλω στη Service one και στη φωνητικες επιλογες αναγκαζομαι να επιλεξω «άλλες συσκευες» μπας και καταφερω να μιλησω με καποιον και βγαλω ακρη..
Αφου ξαναμιλησαμε μας ειπαν ότι εχουν χαλασει αλλα 3 εξαρτηματα του ψυγειου. Ως δια μαγειας χαλανε όλα σε αυτό το ψυγειο. Από ένα θερμοστατη αποψυξης ξεκινησαμε και θα κρατησουμε μονο το σκελετο όπως φαινεται..
Περιμενουμε σημερα 12/09/2011 να ερθουν οπου ερχεται ο τεχνικος και τελικα αλλαζει μια αντισταση οπου οι αλλοι 2 συναδελφοι του, της ιδιας εταιριας δεν την ειδαν ποτε!!!!!
18 μερες χωρις ψυγειο γιατι καποιοι είναι τελειως ανευθυνοι σε αυτό το τοπο. Μια χαρα με τη Samsung αλλα το service της στη Ελλαδα απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Σας το λεω για να εισαστε προετοιμασμενοι για όλα. Φυσικα θα ενημερωθει και επισημα η Samsung γιατι δεν νοειται να καταστρεφεις το ονομα μιας εταιριας-κολοσσου.
Όπως αρχισα ετσι κλεινω.
Μακρια από τη Samsung
Ευχαριστω
Μου αλλάζουν το ένα μετά το άλλο τα ανταλλακτικά και αποτέλεσμα 0 μηδέν.
Μήπως θα έπρεπε μαζί να διεκδικίσουμε το δικαιό μας ;
Πάντως μακρυά απο Sumsung σε κάθε περίπτωση.