Βόμβα της Σερβίας στο τραπεζικό σύστημα – Το ΔΝΤ σε κατάσταση πανικού!
Βόμβα της Σερβίας στο τραπεζικό σύστημα – Το ΔΝΤ σ
ε κατάσταση πανικού!
Της Μαργαρίτας Ισιδώρου
Οι σοσιαλιστές της Σερβίας εγκαταλείπουν το τραπεζικό σύστημα του ευρωπαϊκού μοντέλου και προκαλούν τις έντονες διαμαρτυρίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου! Παραιτήθηκε ο ..........
Dejan Soskic, πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας Σερβίας, ενώ η θητεία του έληγε το 2016! Στην Ευρώπη και ειδικότερα στα Βαλκάνια έχουμε την πρώτη πολιτική απάντηση και αντίδραση στη Τραπεζική Δικτατορία, με νόμο που ψήφισε η Σερβική Βουλή!
Η είδηση θάβεται από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ και δημοσιογράφους και ίσως αναγκαστούν να μιλήσουν για αυτή την εξέγερση της Σερβίας, μιας και τώρα το ΔΝΤ εκφράστηκε δημόσια εναντίον ενός νόμου που ψήφισε δημοκρατικά η Βουλή της Σερβίας και εναντίον του σοσιαλιστή πρωθυπουργού Ivica Dacic.
Με τον νέο νόμο η Τράπεζα της Σερβίας υποχρεώνεται να λειτουργεί σε όφελος της εθνικής οικονομίας και των αναγκών του Σερβικού λαού και να μην τηρεί τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, του ΔΝΤ και των διεθνών κερδοσκόπων!
Πρόκειται για ενέργεια της Σερβικής Βουλής που υπερασπίζεται το σύνολο της χώρας και είναι φυσιολογική η αντίδραση της Ευρωπαϊκής ένωσης και του ΔΝΤ, αφού εκτιμούν ότι η Σερβία αναστατώνει κυριολεκτικά την διεθνή τραπεζική «σταθερότητα»!
Τώρα ένα τεράστιο αγκάθι, η Σερβία, υποχρεώνει την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να προλάβει νέες αποφάσεις σαν της Σερβίας από Ιταλία και Ισπανία. Για την Ελλάδα δεν ανησυχούν οι διεθνείς κερδοσκόποι, μιας και έχουν εγκαταστήσει μια συγκυβέρνηση δωσίλογων!
Η απόφαση της Σερβίας δείχνει πως υπάρχουν ακόμη κάποιοι κι αυτοί στην Περιφέρεια του συστήματος, που τολμούν να εναντιωθούν στην Αυτού Μεγαλειότητα της κερδοσκοπίας, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα!
Λίγα λόγια για την κυβέρνηση της Σερβίας
H Σερβία έχει νέα κυβέρνηση από τις 27 Ιουλίου του 2012. Όπως και την
Ελλάδα, κανένα κόμμα δεν συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία κι έτσι
σχηματίστηκε κυβέρνηση συνασπισμού, με Πρωθυπουργό τον Ivica Dacic (φωτο),
αρχηγό του πατριωτικού "Σερβικού Σοσιαλιστικού Κόμματος"
(Социјалистичка партија Србије / Socijalistička partija Srbije), SPS).
Tου κόμματος δηλαδή που ίδρυσε ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς, ο άνθρωπος που
τόσο πολύ κουράστηκαν οι Αμερικανοί να εξοντώσουν.
Πρωθυπουργός λοιπόν είναι ο πρώην βοηθός του μισητού στη Δύση Μιλόσεβιτς.
Οπότε, λογική ήταν η αντίδραση της Αμερικανόδουλης "δύσης" και οι τίτλοι
αναμενόμενοι "ανήσυχη η Δύση", " "νευρική η Δύση" κι άλλα παρόμοια.
Κάτι ήξερε όμως η Δύση που ανησυχούσε με τον Dacic !
Γιατί, η πρώτη κίνηση του πατριώτη πολιτικού, ήταν να αλλάξει εκ βάθρων
δύο θεσμούς, που ενδιαφέρουν πολύ τους Αμερικανούς: τον διαμεσολαβητή
και την κεντρική τράπεζα της χώρας.
Η Τράπεζα της Σερβίας
Η κεντρική τράπεζα της Σερβίας, αυτή δηλαδή που έχει την εποπτεία των
άλλων τραπεζών (δίνει π.χ. άδεια για μια νέα τράπεζα), η αντίστοιχη της
δικής μας "Τράπεζας της Ελλάδος", λέγεται στη Σερβία "Εθνική Τράπεζα της
Σερβίας" (NBS). Η "Εθνική Τράπεζα της Σερβίας" λοιπόν είναι η κεντρική
τράπεζα, που καθορίζει τη νομισματική πολιτική της χώρας, που έχει
νόμισμα το δινάριο.
Αφού έγινε Πρωθυπουργός ο Ντάσιτς, όλα τα στελέχη της NBS παραιτήθηκαν και ανέλαβαν νέοι, άνθρωποι του Ντάσιτς.
Το πρώτο νομοσχέδιο
Η νέα κυβέρνηση, αμέσως μετά την εκλογή της, έφερε ένα πολύ σημαντικό
στη Βουλή. Με αυτό, αλλάζει τον κανονισμό λειτουργίας της Τράπεζας, η
οποία βρίσκεται τώρα υπό τον πλήρη έλεγχο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής
Τράπεζας -όπως η δική μας ΤτΕ- δηλαδή υπό τον έλεγχο των Rothschild, για
να μη φλυαρούμε και να πάμε κατευθείαν στο "ψητό" -θα το δείτε και
παρακάτω-.
Με το νομοσχέδιο, ο έλεγχος περνάει τα χέρια του Κοινοβουλίου.
21.8.2012 / taxalia.blogspot.com
Και άρχισαν τα όργανα...Απειλές στη Σερβία
Την επόμενη κιόλας ημέρα, το ΔΝΤ (το ΔΝΤ, όχι η ΕΚΤ!), αποστέλλει επιστολή στην κυβέρνηση της Σερβίας (τη δημοκρατικά εκλεγμένη), την οποία σας παραθέτουμε σε πρόχειρη μετάφραση google και από κάτω το αυθεντικό κείμενο:
Επιστολή του ΔΝΤ ό, τι αφορά τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του νόμου για την Εθνική Τράπεζα της Σερβίας
Όσον αφορά τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του νόμου για την Εθνική
Τράπεζα της Σερβίας, διευθυντής του Ευρωπαϊκού Τμήματος του ΔΝΤ Reza
Moghadam απέστειλε σήμερα επιστολή στον Διοικητή Ντέγιαν Σόσκιτς η οποία
αναφέρει τα εξής:
Σας ευχαριστώ για την επιστολή σας προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της 1
Αυγ 2012 σχετικά με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του νόμου για την
Εθνική Τράπεζα της Σερβίας. Ενώ εμείς θα προβεί σε πλήρη ανάλυση των
προτεινόμενων τροποποιήσεων εντός των προσεχών ημερών, θα θέλαμε να
προσφέρουμε τις προκαταρκτικές απόψεις μας σχετικά με ορισμένα θέματα
που προκαλούν σοβαρή ανησυχία.
Οι τροποποιήσεις που (i) καλούν για την απόλυση του σημερινού Διοικητή,
Αντιπρόεδρος διοικητές, και τα μέλη του Συμβουλίου χωρίς να λαμβάνονται
υπόψη για τις διαδικασίες και τους λόγους που προβλέπονται από την
ισχύουσα νομοθεσία NBS, (ii) να αλλάξουν τις διαδικασίες διορισμού και
τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής, και
(iii) την εξάλειψη το δικαίωμα του δικαστικού ελέγχου από υπαλλήλους
απέρριψε NBS, αποτελούν μια σημαντική αποδυνάμωση της κεντρικής τράπεζας
της αυτονομίας.
Η τροποποίηση που επιτρέπει NBS αγορές στη δευτερογενή αγορά τίτλων που
εκδίδονται από την κυβέρνηση ή άλλοι δημόσιοι φορείς επιτρέπει, εκ των
πραγμάτων, έμμεσης νομισματικής χρηματοδότησης του δημόσιου τομέα, η
οποία θα δημιουργήσει σοβαρούς κινδύνους για τα συναλλαγματικά αποθέματα
της ΕΤΣ και την ανταλλαγή ρυθμού.
Έχουμε επίσης επιφυλάξεις σχετικά με το πέρασμα του έσπευσαν οι
τροποποιήσεις που αφορούν το πλαίσιο για τη χρηματοπιστωτική εποπτεία,
χωρίς προσεκτική εξέταση από τους βασικούς ενδιαφερόμενους.
Έγκριση των τροποποιήσεων αυτών θα μπορούσε να δημιουργήσει αβεβαιότητα,
υπονομεύει την αξιοπιστία της πολιτικής, καθώς και την άμεση ερωτήσεις
σχετικά με την ορθή διεξαγωγή των μακροοικονομικών πολιτικών. Επιπλέον,
όπως γνωρίζετε, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αποδίδει μεγάλη σημασία
στα θέματα της κεντρικής τράπεζας αυτονομία και την άσκηση της
νομισματικής πολιτικής. Πράγματι, τα θέματα αυτά έχουν εξέχουσα θέση
στην πολιτική μας συμβουλές στα μέλη τόσο στο πλαίσιο εποπτείας και
ιδιαίτερα στο πλαίσιο του Ταμείου που υποστηρίζονται από τα προγράμματα.
Έτσι, οι εν λόγω τροποποιήσεις του νόμου NBS απαιτούν προσεκτική και
λεπτομερή εξέταση, λαμβάνοντας υπόψη τις δυνητικά σημαντικές επιπτώσεις
για τη συνολική μακροοικονομική σταθερότητα στη Σερβία, καθώς και για το
πρόγραμμα του Ταμείου.
Γραφείο Διοικητή
Letter of the IMF Regarding the Proposed Amendments to the Law on the National Bank of Serbia
Regarding the proposed amendments to the Law on the National Bank of
Serbia, Director of the IMF European Department Reza Moghadam sent
today a letter to Governor Dejan Šoškić which states as follows:
Thank you for your letter to the Managing Director dated August 1, 2012
regarding the proposed amendments to the Law of the National Bank of
Serbia. While we will conduct a full analysis of the proposed amendments
in the coming days, we would like to offer our preliminary views on
some issues of serious concern.
The amendments that (i) call for dismissal of the incumbent Governor,
Vice-Governors, and Council members without regard for procedures and
grounds prescribed by the current NBS law, (ii) change the appointment
procedures and responsibilities of the Council and Executive Board, and
(iii) eliminate the right of judicial review by dismissed NBS officials,
constitute a major weakening of central bank autonomy.
The amendment that permits NBS purchases on the secondary market of
securities issued by the government or other public entities allows,
de-facto, indirect monetary financing of the public sector, which would
pose serious risks for the foreign exchange reserves of the NBS and the
exchange rate.
We also have reservations regarding the rushed passage of the amendments
affecting the framework for financial supervision, without careful
consideration by key stakeholders.
Approval of these amendments would create uncertainty, undermine policy
credibility, and prompt questions about the proper conduct of
macroeconomic policies. Moreover, as you know, the IMF attaches great
importance to issues of central bank autonomy and the conduct of
monetary policy. Indeed, such issues have featured prominently in our
policy advice to members both in a surveillance context and especially
under Fund-supported programs. Thus, these amendments to the NBS law
require careful and detailed consideration, given the potentially
considerable implications for overall macroeconomic stability in Serbia,
and for the Fund program.
Governor's Office
Την μεθεπόμενη η κυβέρνηση της Σερβίας λαμβάνει επιστολή και από την
....Παγκόσμια Τράπεζα (τι δουλειά έχει η World Bank να επεμβαίνει; Δεν
μας λένε -και στην Ελλάδα- ότι η ΤτΕ είναι υπό την εποπτεία της ΕΚΤ; Τι
δουλειά έχουν λοιπόν τα Αμερικανικά "ευαγή ιδρύματα" να χώνουν τη μούρη
τους παντού;)
Σε πρόχειρη μετάφραση ξανά:
Η Παγκόσμια Τράπεζα εκφράζει την ανησυχία του για τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του νόμου για την Εθνική Τράπεζα της Σερβίας
Όσον αφορά τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του νόμου για την Εθνική
Τράπεζα της Σερβίας, διευθυντής για τη χώρα και τον Συντονιστή της
Περιφέρειας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Ευρώπη και την Κεντρική
Ασία Περιφέρεια κα Jane Armitage έστειλε επιστολή στον Διοικητή Ντέγιαν
Σόσκιτς η οποία αναφέρει τα εξής: "Σας ευχαριστώ για την επιστολή σας
της 1 Αυγ ζητώντας την άποψή της Παγκόσμιας Τράπεζας για την εκκρεμούσα
νομοθεσία NBS. Είμαστε ικανοποιημένοι που είχαν την ευκαιρία να
συνεργαστεί με την Εθνική Τράπεζα της Σερβίας τα τελευταία χρόνια σε μια
σειρά από τεχνικά ζητήματα και προσβλέπω στη συνέχιση του γόνιμου
διαλόγου να πάμε μπροστά.
Όσον αφορά τα ζητήματα που τέθηκαν στο σχέδιο τροποποιήσεων NBS, ενώ δεν
έχουμε χρόνο για μια διεξοδική επανεξέταση, είναι σαφές ότι υπάρχουν
στοιχεία στις τροπολογίες που δημιουργούν ανησυχίες για την κρίσιμη αρχή
της δυνατότητας της κεντρικής τράπεζας να διεξάγει πολιτικών που
συμβάλλουν στην εκπλήρωση της εντολής της σε ένα αρκετά ανεξάρτητο
τρόπο. Συγκεκριμένα, έχουμε μια σειρά από σοβαρές διοίκησης και της
εντολής που σχετίζονται με τις ανησυχίες σχετικά με το σχέδιο
τροποποιήσεων του νόμου NBS που δικαιολογούν ιδιαίτερη προσοχή στην
απουσία ενός σαφούς και ισχυρή λογική. Τα βασικά προβλήματα που
αναφέρονται παρακάτω:
Ι. άρθρα 3 + 10 ορίζουν τα άρθρα του ισχύοντος νόμου NBS να τροποποιηθεί
ώστε να δημιουργήσει την "Διοίκηση για την Εποπτεία των
Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων", το οποίο θα διευθύνεται από εκτός
Υποδιοικητής, που ορίζεται από την Εθνική Συνέλευση Πρόεδρο της
Επιτροπής Οικονομικών. Η θητεία της νέας Διοίκησης είναι η προβλεπόμενη
πρέπει να ορίζεται από μια Ιδρυτική Πράξη, η οποία δεν έχει ακόμη
οριστεί.
Ωστόσο, φαίνεται ότι αυτό το σώμα είναι πλακόστρωτο να είναι σχετικά
ισχυρή, αν και η εντολή του δεν είναι σαφής. Αν τεθεί σε ισχύ, αυτό θα
μπορούσε να επιτρέψει την αποτελεσματική η νέα "διοίκηση" να έχουν αρχή
για τον έλεγχο και την εποπτεία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.
Εξάλλου, δεν είναι προφανές γιατί ο διευθυντής της Διοίκησης προτείνεται
να διορίζονται με εξαετή, ανανεώσιμη θητεία.
II. Άρθρο 9. Σύμφωνα με την προτεινόμενη τροποποίηση του άρθρου 21 του
ισχύοντος δικαίου ΕΤΣ, οι Διοικητές Αντιπρόεδρος θα επιλέγονται από την
Εθνοσυνέλευση και όχι από την NBS Συμβούλιο. Αν περάσει, αυτές οι
τροποποιήσεις
θα απαιτούσε τον κυβερνήτη, Αντιπρόεδρος Διοικητών, καθώς και τα μέλη του Συμβουλίου, σε όλους διορίζονται από το Κοινοβούλιο.
Φυσικά, αυτό θα παράσχει στο Κοινοβούλιο με τον πλήρη έλεγχο της
σύνθεσης των διευθυντικών NBS. Στο πρόσφατο παρελθόν, οι υπάρχουσες
Διοικητών Αντιπρόεδρος και τα μέλη του Συμβουλίου επελέγησαν κατά τη
διάρκεια της θητείας του πολλές κυβερνήσεις, παρέχοντας πολύ πιο
ισορροπημένη σύνθεση.
III. Άρθρο 18 κλήσεις για την τροποποίηση του άρθρου 62 του ισχύοντος
νόμου, το δεύτερο εδάφιο της οποίας αναφέρεται ότι "Η Εθνική Τράπεζα της
Σερβίας δεν μπορεί να αγοράσει απευθείας τίτλους που εκδίδονται από
οντότητες που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου."
(Δηλαδή, από την κυβέρνηση και διάφορες σχετικών φορέων της). Ωστόσο, η
προτεινόμενη τροπολογία προσθέτει μια νέα παράγραφο, η οποία αναφέρει
ότι ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει αν οι κινητές αξίες έχουν αγοραστεί
στη δευτερογενή αγορά.
Καθώς δεν υπάρχει δευτερογενής αγορά λειτουργεί για το δημόσιο χρέος στη
Σερβία, εάν θεσπιστεί, η τροπολογία αυτή θα επιτρέψει η NBS για τη
χρηματοδότηση του ελλείμματος, οι επιπτώσεις των οποίων είναι πολλές.
IV. Άρθρο 26. Οι προτεινόμενες τροποποιήσεις επιτρέπουν την
αντικατάσταση του συνόλου της ανώτατης διοίκησης της NBS: "Ο Διοικητής,
οι διοικητές Αντιπρόεδρος, Διευθυντής της Διοίκησης Εποπτείας, και τα
μέλη του Συμβουλίου θα εκλέγονται μέσα σε 90 ημέρες από την ημερομηνία
ψήφισης του παρόντος νόμου."
Κατά τη στιγμή της πολύ σοβαρή και αυξανόμενη οικονομική πίεση, η
απότομη αντικατάσταση του ΕΤΣ διαχείρισης θα έστελνε πολύ σαφής και
αρνητικά σήματα στις αγορές.
Εν ολίγοις, πιστεύουμε ότι οι προτεινόμενες τροποποιήσεις υπολείπονται
κατά πολύ των διεθνών βέλτιστων πρακτικών και, εάν θεσπιστεί, όπως είναι
διατυπωμένη, μπορεί να υπονομεύσει σημαντικά την αξιοπιστία της ΕΤΣ ως
ανεξάρτητο όργανο. Αυτό, βέβαια, θα έστελνε ένα ατυχές μήνυμα στις
αγορές και τους διεθνείς εταίρους της Σερβίας.
Σε περίπτωση που οι τροποποιήσεις αυτές δεν προχωρήσει αμέσως, εμείς θα
χαιρετίσει την ευκαιρία να προβεί σε μια πιο λεπτομερή εξέταση και να
αντλήσει από χρόνια μας παραγωγικής συνεργασίας για να δούμε πώς μπορεί
να συμβάλει σε ένα αποτέλεσμα που θα είναι προς το συμφέρον του της
Σερβίας καιρό μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και σταθερότητα. "
Γραφείο Διοικητή
Το πρωτότυπο για την ιστορία
21.8.2012 / taxalia.blogspot.com
The World Bank Expresses Concern over the Proposed Amendments to the Law on the National Bank of Serbia
Regarding the proposed amendments to the Law on the National Bank of
Serbia, Country Director and Regional Coordinator for Southeast Europe,
Europe and Central Asia Region Ms Jane Armitage sent a letter to
Governor Dejan Šoškić which states as follows:
"Thank you for your letter of August 1 requesting the World Bank's views
on the pending NBS legislation. We are gratified to have had the
opportunity to engage with the National Bank of Serbia in recent years
on a range of technical questions and look forward to continued
productive dialogue going forward.
With respect to the issues raised in the draft NBS amendments, while we
do not have time for a thorough review, there are clearly elements in
the amendments which give rise to concerns about the crucial principle
of the central bank's ability to conduct policies conducive to the
fulfillment of its mandate in a reasonably independent manner.
Specifically, we have a number of serious governance and mandate-related
concerns about the draft NBS law amendments which warrant careful
consideration in the absence of a clear and robust rationale. Key
concerns are laid out below:
I. Articles 3 + 10 stipulate Articles of the existing NBS Law be amended
to create the "Administration for the Supervision of Financial
Institutions", to be headed by other than a Vice-Governor, nominated by
the National Assembly Finance Committee Chairman. The mandate of the
newly envisaged Administration is to be stipulated by a Founding Act,
which has yet to be defined.
However, it seems this body is slated to be relatively powerful, though
its mandate is not clear. If enacted, this could effectively allow the
new "Administration" to have authority for controlling and supervising
financial institutions. Nor is it obvious why the Director of the
Administration is proposed to be appointed with a six-year, renewable
tenure.
II. Article 9. Under the proposed amendments to Article 21 of the
existing NBS law, the Vice Governors would be selected by the National
Assembly rather than by the NBS Council. If passed, these amendments
would require the Governor, Vice Governors, as well as Council members, to all be appointed by Parliament.
Of course, this will provide Parliament with complete control over the
composition of the top NBS management. In the recent past, existing Vice
Governors and Council members were selected during the tenure of
several Governments, providing much more balanced composition.
III. Article 18 calls for amendment of Article 62 of existing Law, the
second paragraph of which states that "The National Bank of Serbia may
not directly purchase securities issued by entities referred to in
paragraph 1 of this Article." (i.e., from Government and its various
related entities). However, the proposed amendment adds a new paragraph,
which says that this restriction does not apply if securities are
purchased in the secondary market.
As there is no functioning secondary market for government debt in
Serbia, if enacted, this amendment would permit the NBS to finance the
government deficit, the implications of which are many.
IV. Article 26. The proposed amendments permit the replacement of the
entire top management of NBS: "The Governor, Vice Governors, Director of
the Supervision Administration, and Council members shall be elected
within 90 days from the date of enactment of this Act."
At the time of very serious and rising economic pressure, the abrupt
replacement of the NBS management would send very clear and negative
signals to markets.
In sum, we believe the proposed amendments fall well short of
international best practice and, if enacted as drafted, may undermine
considerably the credibility of the NBS as an independent Institution.
This of course would send an unfortunate signal to markets and Serbia's
international partners.
In the event these amendments do not go forward immediately, we would
welcome the opportunity to undertake a more thorough review and to draw
on our years of productive cooperation to see how we may contribute to
an outcome that will be in the best interest of Serbia's long-term
growth and stability.”
Governor's Office
Και η συνέχεια, με τους ντόπιους "πρόθυμους"
21.8.2012 / taxalia.blogspot.com
τη συνέχεια του "έργου" τη φαντάζεστε: την έχουμε ζήσει πολλές στην
Ελλάδα. Τύπος και κόμματα, άρχισαν να "ανησυχούν", μήπως το νομοσχέδιο,
θα δημιουργήσει μπελάδες στη Σερβία, μήπως θα ανακόψει την πορεία της
προς την Ε.Ε. κι άλλα τέτοια.
μερικές από τις αντιδράσεις κομμάτων και βουλευτών, μπορείτε να διαβάσετε εδώ
Η κορύφωση της πίεσης, να μην περάσει η κεντρική τράπεζα στον έλεγχο του κράτους
Παρά τις πιέσεις, η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να περάσει το νομοσχέδιο.
Όμως, η αντίδραση, η "συμμαχία των πρόθυμων", έβγαλε τον άσσο από το μανίκι.
Αφού δεν έκαμψαν τη βούληση του Σερβικού λαού, να ελέγχει αυτός την
τράπεζα που εκδίδει το νόμισμά του και που δίνει άδειες λειτουργίες σε
άλλες ιδιωτικές τράπεζες και που εποπτεύει τις ιδιωτικές τράπεζες,
έβγαλαν τον άσσο: Το Σερβικό Ριζοσπαστικό Κόμμα του Βόισλαβ Σέσελι,
ζήτησε από το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο της χώρας, να κρίνει αντισυνταγματικό το νόμο, επειδή καταργεί την ανεξαρτησία της τράπεζας.
Το Δικαστήριο αναμένεται να τοποθετηθεί τον Σεπτέμβριο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου