Hilux και Ανταρκτική
αιΑνταρκτική
Μια ακόμη σημαντική διάκριση για το σκληροτράχηλο Toyota Hilux
που κατάφερε μέσω μιας ειδικής εξερευνητικής αποστολής, να διανύσει
9.500 χλμ. κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες της Ανταρκτικής.
Μια ειδική αποστολή της Extreme World Races, αποτελούμενη από δέκα
ειδικά διαμορφωμένα Toyota Hilux κατάφερε να διανύσει μέσα σε διάστημα
τεσσάρων μηνών (Νοέμβριος 2011- Φεβρουάριος 2012) περισσότερα από 9.500
χλμ. κάτω από εξαιρετικά ...........
αντίξοες συνθήκες και να φτάσει έως το Νότιο Πόλο, στην ήπειρο της Ανταρκτικής.
Προκειμένου να στεφθεί με επιτυχία αυτό το ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα, οι ειδικοί της ισλανδικής εταιρείας εξελίξεων «Arctic Trucks» έπρεπε να… βάλουν λίγο το χέρι τους.
Τα οχήματα της αποστολής ήταν επτά Hilux 4×4 και δύο Hilux 6×6(!) που σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα που μπορεί να αποκτήσει κανείς και από την ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota εμφάνιζαν της εξής διαφορές:
-Ο κινητήρας D-4D των 3,0λτ. έκανε χρήση του Jet A-1 καυσίμου που προορίζεται για τους κινητήρες αεροσκαφών! Ο λόγος είναι απλούστατος και εστιάζεται στην δυνατότητα του εν λόγω καυσίμου να παραμένει σε υγρή μορφή κάτω από θερμοκρασίες της τάξης των -50 βαθμών Κελσίου που επικρατούσαν στην Ανταρκτική.
-Όλα τα οχήματα είχαν εξοπλιστεί με ειδικούς γερανούς προκειμένου να είναι σε θέση να φορτώσουν εξοπλισμό μεγάλου βάρους.
-Το ρεζερβουάρ καυσίμου ήταν χωρητικότητας 280 λτ. για τα Hilux 4×4 και 800 λτ. για τα Hilux 6×6 δεδομένου ότι τα πρατήρια καυσίμων στην ήπειρο της Ανταρκτικής… σπανίζουν.
-Η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης δέχθηκαν τις απαραίτητες ενισχύσεις ενώ και τα ελαστικά ήταν διαφορετικής διάστασης.
Χάρη στις προαναφερθείσες αλλαγές, τα δέκα Toyota Hilux που συμμετείχαν στο εγχείρημα της Extreme World Races κατάφεραν να διανύσουν περισσότερα από 9.500 χλμ. κάτω από ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας και εδάφους με τις υψομετρικές διαφορές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού να είναι της τάξης των 3.400 μ.!
Παρόλα αυτά έπειτα από τέσσερις μήνες τα μέλη της αποστολής επέστρεψαν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στη βάση τους και πλέον η ιαπωνική εταιρεία μπορεί να υπερηφανεύεται πως το Hilux έχει καταφέρει να μεταβεί μέχρι τον μαγνητικό Βόρειο αλλά και Νότιο Πόλο του πλανήτη.
Αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα αναφορικά με τις δυνατότητες του.
αντίξοες συνθήκες και να φτάσει έως το Νότιο Πόλο, στην ήπειρο της Ανταρκτικής.
Προκειμένου να στεφθεί με επιτυχία αυτό το ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα, οι ειδικοί της ισλανδικής εταιρείας εξελίξεων «Arctic Trucks» έπρεπε να… βάλουν λίγο το χέρι τους.
Τα οχήματα της αποστολής ήταν επτά Hilux 4×4 και δύο Hilux 6×6(!) που σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα που μπορεί να αποκτήσει κανείς και από την ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota εμφάνιζαν της εξής διαφορές:
-Ο κινητήρας D-4D των 3,0λτ. έκανε χρήση του Jet A-1 καυσίμου που προορίζεται για τους κινητήρες αεροσκαφών! Ο λόγος είναι απλούστατος και εστιάζεται στην δυνατότητα του εν λόγω καυσίμου να παραμένει σε υγρή μορφή κάτω από θερμοκρασίες της τάξης των -50 βαθμών Κελσίου που επικρατούσαν στην Ανταρκτική.
-Όλα τα οχήματα είχαν εξοπλιστεί με ειδικούς γερανούς προκειμένου να είναι σε θέση να φορτώσουν εξοπλισμό μεγάλου βάρους.
-Το ρεζερβουάρ καυσίμου ήταν χωρητικότητας 280 λτ. για τα Hilux 4×4 και 800 λτ. για τα Hilux 6×6 δεδομένου ότι τα πρατήρια καυσίμων στην ήπειρο της Ανταρκτικής… σπανίζουν.
-Η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης δέχθηκαν τις απαραίτητες ενισχύσεις ενώ και τα ελαστικά ήταν διαφορετικής διάστασης.
Χάρη στις προαναφερθείσες αλλαγές, τα δέκα Toyota Hilux που συμμετείχαν στο εγχείρημα της Extreme World Races κατάφεραν να διανύσουν περισσότερα από 9.500 χλμ. κάτω από ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας και εδάφους με τις υψομετρικές διαφορές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού να είναι της τάξης των 3.400 μ.!
Παρόλα αυτά έπειτα από τέσσερις μήνες τα μέλη της αποστολής επέστρεψαν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στη βάση τους και πλέον η ιαπωνική εταιρεία μπορεί να υπερηφανεύεται πως το Hilux έχει καταφέρει να μεταβεί μέχρι τον μαγνητικό Βόρειο αλλά και Νότιο Πόλο του πλανήτη.
Αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα αναφορικά με τις δυνατότητες του.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου