Σκυλοκαυγάς .... Γλίτσα, βρώμα και δυσωδία.



Ν
 


ΥΠΟΨΙΝ κ. ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ... 
ΣΧΕΤΙΚΑ ME ΡΑΠΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗ
Γράφει ο Γιάννης Παπαγιάννης
Μετά την σημερινή αθλιότητα της εφημερίδας Espresso και του site iefimerida.gr να δημοσιοποιήσουν φωτογραφίες του σπιτιού μου το οποίο παρουσίασαν ως βίλα στην περιοχή της Πεντέλης, σας ενημερώνω πως οτιδήποτε συμβεί σε βάρος μου από εγκληματική ή τρομοκρατική ενέργεια ή των μελών της οικογένειάς μου θα ευθύνονται αυτοί οι οποίοι γνωστοποίησαν την κατοικία μου. Ο ιδιοκτήτης του site iefimerida.gr Xρήστος Ράπτης και ο εκδότης της εφημερίδας Espresso Γ. Φιλιππάκης και όσοι συνετέλεσαν σε αυτές τις δημοσιεύσεις. Είναι μάλιστα τόσο αδίστακτο ένα άλλο δημοσίευμα στo συγκεκριμένο site που αναφέρεται στο μακαρίτη Σωκράτη Γκιόλια, τον οποίο συγκρίνει μαζί μου, προφανώς για να παρακινήσει οποιονδήποτε παράνομο εναντίον μου ώστε να ανοίξει τις ορέξεις αυτών που με απειλούσαν σε  παλαιότερες προκηρύξεις τρομοκρατικών οργανώσεων!





παλαιότερες προκηρύξεις τρομοκρατικών οργανώσεων!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ