Το 1188.. και τα ροζ τηλέφωνα

Το 1188.. και τα ροζ τηλέφωνα

 

 

του Ιατρού Βλ...η Γ........η
Τι τόθελα και γω , πρωϊ – πρωϊ , να πάρω ένα απ` τα περίφημα 1188….. και να ρωτήσω έναν αριθμό τηλεφώνου; ( έτσι, για την… κακομοίρα τη μάνα μου !!). & nbsp;
Δεν πρόλαβα να τραβήξω το δάχτυλο απ` το πέμπτο νούμερο και εμβρόντητος άρχισα να ακούω (μαγνητοφωνημένα ,από κασέτα !):
«Επικοινωνείτε με το 1188…, η παροχή πληροφοριών από την υπηρεσία μας χρεώνεται 1 Ευρώ και ( δεν θυμάμαι πόσα λεπτά του Ευρώ , γιατί είχα αποσβολωθεί ) για το…. πρώτο λεπτό ,αυτή τη στιγμή όλοι οι συνεργάτες μας είναι απασχολημένοι, ( εν τώ μεταξύ το χρονόμετρο, γράφει), βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας, θα εξυπηρετηθείτε το ...............συντομότερο δυνατό!! (το χρονόμετρο, ανελέητο συνεχίζει να γράφει ,!)
Κάποια στιγμή ακούω μια άλλη φωνή ( μια ζεστή –ζωντανή φωνή ,αυτή τη φορά - γεμάτη ευγένεια και…. κατανόηση, που έλεγε :)
« 1188,,,,.,σε τι μπορώ να σας εξυπηρετήσω;;»
« Θέλω τον αριθμό τηλεφώνου της Αϋφαντή Γεθσημανής», είπα
« Πως γράφεται;, με ήτα ή με γιώτα;;»
« Με….. ύψιλον νομίζω »( το χρονόμετρο γράφει ,εν τω μεταξύ ! )
«νομίζετε η είστε σίγουρος;;»,
«όχι δεν είμαι σίγουρος » ,
« τότε πως θέλετε να το βρω »
«ψάξε χριστιανή μου ,ψάξε στο γιώτα, ψάξε στο ήτα, ψάξε όπου θέλεις αλλά βρες το, γιατί βιάζομαι »
(βιαζόμουν και γιατί έπρεπε να προλάβω την Γεθσημανή, προτού να φύγει απ` το σπίτι της αλλά και γιατί απ` το γράψε-γράψε το χρονόμετρο θα μου κλεινε ΄και το… δικό μου σπίτι ! ).
«Σας παρακαλώ κύριε, γιατί μου υψώνετε τη φωνή, εγώ τη δουλειά μου κάνω, σε ποια πόλη βρίσκεται η κυρία Αληφαντή;;»( το άτιμο το χρονόμετρο συνεχίζει να γράφει !)
« Αϋφαντή, όχι Αληφαντή , στη Θεσσαλονίκη,»
Περνάει μια ….ατέλειωτη αναμονή και :
« δεν υπάρχει συνδρομητής μ` αυτό το όνομα, στη Θεσσαλονίκη, μήπως μένει στα προάστια;»
Θυμήθηκα : « ναι στα προάστια μένει»
« Ε, μίλα …χριστιανέ μου» ( και ενικός και …ορθόδοξος ! , τα είχε πάρει στο…. κρανίο η (εργαζόμενη) κοπέλα .

Μου λέει τον αριθμό,


«μήπως θέλετε να σας συνδέσω;» ,


« Ναι, ναι είπα ,τι τυχερός που είμαι, σκέφτηκα »


και…..με συνδέει .


Είπα εγώ, είπε η Γεθσημανή,


«το άλλο το ανέκδοτο το ξέρεις Βλάση,»


«όχι»


« Α ! θα στο πω, πολύ πλάκα έχει !,μου το ΄λεει


…Γέλια ( και οι δυό μας !! )


«ξέρεις τι μου θύμισες, Γεθσημανή ;» ( εγώ )


«τι ;»,(αυτή )


« το άλλο με τον Τοττό, το ξέρεις; »


και πες εγώ , πες αυτή ( το χρονόμετρο έγραφε, εν τω μεταξύ ,εγώ δεν ήξερα ότι συνέχισε να χρεώνει, το έμαθα όταν ήρθε ο αναλυτικός λογαριασμός , στο τέλος του μηνός. )


- 1188… , 43.50 Ευρώ!!!


- λίγο παρακάτω


- 090….. 23 Ευρώ!


- Μα την Παναγία σας λέω, με την Γεθσημανή μόνο για τον Τοττό μιλούσαμε , με την άλλη ,.. και ….συνευρεθήκαμε (νοερώς,) και πιο φθηνά μου στοίχησε !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ