Καταγγελία για Vodafone, HOL & OTE


Καταγγελία για Vodafone, HOL & OTE


Είμαι συνδρομητής στη Vodafone για το σταθερό μου στο σπίτι κι επειδή με ενδιέφερε να κάνω σταθερή σύνδεση για να έχω και internet στο σπίτι μου, μου πρότειναν να μεταφερθεί το νούμερο στη HOL.
Είμαι διευθυντής ξενοδοχείου και η δουλειά μου απαιτεί ακόμα και τις λίγες ώρες που βρίσκομαι σπίτι να χρειάζεται να κάνω χρήση του υπολογιστή για τη δουλειά αλλά και για προσωπικούς λόγους.
Η αίτηση έγινε σε κατάστημα Vodafone στις 05 Οκτωβρίου 2010. Από τη HOL με ενημερώνουν ότι προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης θα είναι............. η 9η Νοεμβρίου 2010. Φροντίζω λοιπόν και διακόπτω τη 3G σύνδεση που είχα με τη Vodafone. Λίγες μέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης με ενημερώνουν ότι από τον ΟΤΕ δε μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή μου για να προχωρήσει η σύνδεση, παρόλο που τους έχω δώσει σταθερό τηλέφωνο του ΟΤΕ το οποίο βρίσκεται στον επάνω όροφο του κτιρίου. Εξηγώ τηλεφωνικά σε τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους της HOL που ακριβώς βρίσκεται το! σπίτι, με την παράκληση να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός από τα Χανιά για να του τα πω.
Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα ημερομηνία για τις 10 Δεκεμβρίου 2010. Δύο ημέρες πριν από τη νέα ημερομηνία εξελίσσεται η ίδια ακριβώς κατάσταση με την διεύθυνσή μου. Μέχρι και αποτύπωση από το Google maps έστειλα με e-mail στη HOL για να τους δείξω που ακριβώς είναι το σπίτι. Μετά από ακόμα περισσότερα δικά μου τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης χτες Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011. Την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011, επικοινωνώ με τη HOL για να επιβεβαιώσω το ραντεβού και η απάντησή τους ήταν ότι, ναι την Κυριακή θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός για να κανονίσετε ραντεβού να σας κάνει τη σύνδεση. Κανονίζω λοιπόν και δεν φεύγω με την οικογένειά μου για Σαββατοκύριακο περιμένοντας ένα τεχνικό ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα 31 Ιανουαρίου 2011 με τη HOL μου είπαν ότι δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί το αίτημά μου και ότι δεν ξέρουν πότε θα γίνει η σύνδεση. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να με συνδέσουν και ότι θα με καλέσουν εκείνοι κάποια στιγμή.
Για όλη αυτή την παραπάνω απαράδεκτη συμπεριφορά έχω παραπονεθεί επανειλημμένα και στη Vodafone η οποία δικαιολογείται ότι είναι ανεξάρτητη εταιρία. Η δική μου ερώτηση προς τη Vodafone είναι, αφού είναι ανεξάρτητη εταιρία, γιατί στην αναμονή διαφημίζει τα προϊόντα της HOL και όχι τα δικά της. Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά από το 1996 και απαιτώ εξηγήσεις για όλη αυτή την κοροϊδία από τη Vodafone (που μου πρότεινε τη συνεργασία με τη HOL), από τη HOL (για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση της σύνδεσης και τον εμπαιγμό μου) αλλά και από τον ΟΤΕ εφόσον έχει μερίδιο ευθύνης.
Έχω ενημερώσει τηλεφωνικά τη HOL ότι όταν αποφασίσουν να μου κάνουν τη σύνδεση ΔΕΝ θα δεχτώ τη δέσμευση συνεργασίας για ένα χρόνο που με υποχρεώνουν, Αν είναι η εξυπηρέτησή τους όλη όπως αυτή που έχω μέχρι τώρα, θέλω να έχω το ελεύθερο να αποχωρήσω άμεσα, χωρίς προϋποθέσεις και ρήτρες.
Για όλα τα παραπάνω λοιπόν ζητώ εξηγήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους, άμεσα.

 

Είμαι συνδρομητής στη Vodafone για το σταθερό μου στο σπίτι κι επειδή με ενδιέφερε να κάνω σταθερή σύνδεση για να έχω και internet στο σπίτι μου, μου πρότειναν να μεταφερθεί το νούμερο στη HOL.
Είμαι διευθυντής ξενοδοχείου και η δουλειά μου απαιτεί ακόμα και τις λίγες ώρες που βρίσκομαι σπίτι να χρειάζεται να κάνω χρήση του υπολογιστή για τη δουλειά αλλά και για προσωπικούς λόγους.
Η αίτηση έγινε σε κατάστημα Vodafone στις 05 Οκτωβρίου 2010. Από τη HOL με ενημερώνουν ότι προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης θα είναι η 9η Νοεμβρίου 2010. Φροντίζω λοιπόν και διακόπτω τη 3G σύνδεση που είχα με τη Vodafone. Λίγες μέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης με ενημερώνουν ότι από τον ΟΤΕ δε μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή μου για να προχωρήσει η σύνδεση, παρόλο που τους έχω δώσει σταθερό τηλέφωνο του ΟΤΕ το οποίο βρίσκεται στον επάνω όροφο του κτιρίου. Εξηγώ τηλεφωνικά σε τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους της HOL που ακριβώς βρίσκεται το! σπίτι, με την παράκληση να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός από τα Χανιά για να του τα πω.
Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα ημερομηνία για τις 10 Δεκεμβρίου 2010. Δύο ημέρες πριν από τη νέα ημερομηνία εξελίσσεται η ίδια ακριβώς κατάσταση με την διεύθυνσή μου. Μέχρι και αποτύπωση από το Google maps έστειλα με e-mail στη HOL για να τους δείξω που ακριβώς είναι το σπίτι. Μετά από ακόμα περισσότερα δικά μου τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης χτες Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011. Την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011, επικοινωνώ με τη HOL για να επιβεβαιώσω το ραντεβού και η απάντησή τους ήταν ότι, ναι την Κυριακή θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός για να κανονίσετε ραντεβού να σας κάνει τη σύνδεση. Κανονίζω λοιπόν και δεν φεύγω με την οικογένειά μου για Σαββατοκύριακο περιμένοντας ένα τεχνικό ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα 31 Ιανουαρίου 2011 με τη HOL μου είπαν ότι δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί το αίτημά μου και ότι δεν ξέρουν πότε θα γίνει η σύνδεση. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να με συνδέσουν και ότι θα με καλέσουν εκείνοι κάποια στιγμή.
Για όλη αυτή την παραπάνω απαράδεκτη συμπεριφορά έχω παραπονεθεί επανειλημμένα και στη Vodafone η οποία δικαιολογείται ότι είναι ανεξάρτητη εταιρία. Η δική μου ερώτηση προς τη Vodafone είναι, αφού είναι ανεξάρτητη εταιρία, γιατί στην αναμονή διαφημίζει τα προϊόντα της HOL και όχι τα δικά της. Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά από το 1996 και απαιτώ εξηγήσεις για όλη αυτή την κοροϊδία από τη Vodafone (που μου πρότεινε τη συνεργασία με τη HOL), από τη HOL (για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση της σύνδεσης και τον εμπαιγμό μου) αλλά και από τον ΟΤΕ εφόσον έχει μερίδιο ευθύνης.
Έχω ενημερώσει τηλεφωνικά τη HOL ότι όταν αποφασίσουν να μου κάνουν τη σύνδεση ΔΕΝ θα δεχτώ τη δέσμευση συνεργασίας για ένα χρόνο που με υποχρεώνουν, Αν είναι η εξυπηρέτησή τους όλη όπως αυτή που έχω μέχρι τώρα, θέλω να έχω το ελεύθερο να αποχωρήσω άμεσα, χωρίς προϋποθέσεις και ρήτρες.
Για όλα τα παραπάνω λοιπόν ζητώ εξηγήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους, άμεσα.

Σχόλια

  1. Ντροπή και αίσχος για την κοροιδία στο πρόσωπο σου φίλε μου. Δύσκολα όμως δε θα σε δεσμέυσουν. Δεν πάς σε καμια 4νετ καλύτερα μπας και σου φερθούν πιο ανθρώπινα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ