Ανέκδοτο...


Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010



 

 

Ανέκδοτο...

 

 


Πάει ένας εικοσάρης για ψάρεμα δίπλα σε έναν γέρο ογδοντάρη. Επειτα από δύο ώρες το καλάθι του παππού τίγκα στο ψάρι, ενώ του εικοσάρη ούτε λέπι! - Παππού, τον ρωτάει ο νεαρός, τι δόλωμα βάζεις; - Γαρίδα, παιδί μου, απαντάει ο γεράκος. Την άλλη μέρα, να σου πάλι o εικοσάρης φορτωμένος γαρίδες, αλλά πάλι ούτε λέπι, ενώ ο παππούς τίγκα στο ψάρι! - Παππού, τι δόλωμα βάζεις; ξαναρωτά ο εικοσάρης. - Μαρίδα, παιδί μου, απαντά ο γέροντας. - Και πώς ξέρεις, παππούλη, ποια μέρα τα ψάρια θα τσιμπήσουν με γαρίδα και ποια μέρα με μαρίδα; - Α, είναι πολύ απλό, απαντά ο γεροντάκος:
Οταν σηκώνομαι το πρωί και το τσουτσούνι μου γέρνει δεξιά, βάζω γαρίδα, άμα γέρνει αριστερά, βάζω μαρίδα. Εσένα, άμα ξυπνάς το πρωί, πώς είναι το πουλάκι σου; - Εμένα είναι όρθιο, απαντάει ο εικοσάρης. Κι ο γεράκος έκπληκτος: - Καλά, παιδί μου, μαλάκας είσαι και έρχεσαι για ψάρεμα;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ