Συνταγή για χειρισμό δημοσίου υπαλλήλου...

 


 

Εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ...

 

 

 


Συνταγή για χειρισμό δημοσίου υπαλλήλου...
Πήγα στην ΔΕΗ
για να πάρω πληροφορίες για έναν εξαιρετικά μπερδεμένο λογαριασμό που έπρεπε να τον πληρώσω αμέσως διότι φαίνονταν να έχει καθυστέρηση.
Η αρμόδια
για να με ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ έδειχνε με έντονο τρόπο τη δυσαρέσκειά της.
Ευγενέστατα
την παρακάλεσα να μου εξηγήσει κι άλλο γιατί δεν καταλάβαινα και δεν έβγαζα άκρη.
Με απόλυτη αδιαφορία
και αγένεια προσπαθούσε να με αποπέμψει λέγοντας "Θα τον πληρώσετε και κατόπιν θα υποβάλλετε το αίτημά σας να εξεταστεί."
Ήμουν
εξαιρετικά ευγενικός. Πιθανόν το θεώρησε αδυναμία.
Τότε
της είπα -απόλυτα ήρεμα- "ή με...
 εξυπηρετείς και ασχολείσαι μαζί μου ή σου στράφτω ένα χαστούκι, έρχεται το 100, κάνουμε μηνύσεις ο ένας στον άλλο, βλέπει ο κόσμος -γίνεται μπάχαλο εδώ μέσα, πάμε αυτόφορο και οι δύο, πάμε και στα κανάλια των σκανδάλων και ότι άλλο προκύψει. Φυλακή δεν πρόκειται να πάω γιατί έχω λευκό ποινικό, λεφτά να σε πληρώσω έχω, μπορεί μάλιστα να σε ξαναχαστουκίσω...Τις λές, θα με εξυπηρετήσεις;" Δεν έβγαλε τσιμουδιά, με αγριοκοίταξε -εγώ όμως της χαμογέλασα- και μέσα σε 2 λεπτά είχα εξυπηρετηθεί!! Μάλλον έκανα καλό και σε πολλούς επόμενους δύστυχους πελάτες της ΔΕΗ.
Ο ανώνυμος, ο εναντίον των δημοσίων τεράτων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ