Έως τα μεσάνυχτα κίνδυνος πτώχευσης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά
Η απουσία του υπουργού Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου από τη κρίσιμη συνάντηση με τους Γερμανούς για το μέλλον των ναυπηγείων Σκαραμαγκά,ασφαλώς και δεν αποτελεί ενθαρρυντικό σημάδι για αίσιο τέλος της διαπραγμάτευσης.
Η ελληνική πλευρά εκπροσωπείται από τους νομικούς συμβούλους του Πενταγώνου και τους εκπροσώπους της Λαζάρ,που είχε αναλάβει την αξιολόγηση των ναυπηγείων. Το κλίμα δεν είναι διόλου θετικό και ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν το ενδεχόμενο της πτώχευσης να είναι πιο κοντά από οποιαδήποτε άλλη φορά.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές "από τα 29 άρθρα της σύμβασης που θα επικύρωνε τη συμφωνία πώλησης,τα 15 βρίσκονται στον αέρα και πέντε απ΄ αυτά απαιτούν σημαντικές υποχωρήσεις των γερμανών ,τις οποίες κάθε άλλο παρά φαίνονται διατεθειμένοι να...
κάνουν". Αν τελικά οι γερμανοί δεν δεχτούν να δώσουν έστω μία παράταση κάποιων ημερών για να συνεχιστεί η διαπραγμάτευση, τότε τα μεσάνυχτα, μπαίνει λουκέτο στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά,με 1300 εργαζόμενους να μένουν στο δρόμο.
Πέρα από τη τραγωδία των εργαζομένων οι συνέπειες για το ΠΝ θα είναι σοβαρές:
- Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ θα παραμείνει στο Κίελο και τα υπόλοιπα τρία υποβρύχια θα μείνουν ατελείωτα στον Σκαραμαγκά έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία της διεθνούς διαιτησίας, στην οποία έχουν προσφύγει οι γερμανοί. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει από 3 έως 5 χρόνια!
- Τα 4 δις που πληρώσαμε για την παραγγελία των υποβρυχίων χάνονται.
-Χάνουμε και δύο παλαιότερα υποβρύχια τα οποία οι γερμανοί είχαν αρχίσει να εκσυγχρονίζουν αλλά σταμάτησαν μετά το προσύμφωνο το οποίο είχαμε υπογράψει και προέβλεπε τη ναυπήγηση δύο νέων υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ.
Η ελληνική πλευρά εκπροσωπείται από τους νομικούς συμβούλους του Πενταγώνου και τους εκπροσώπους της Λαζάρ,που είχε αναλάβει την αξιολόγηση των ναυπηγείων. Το κλίμα δεν είναι διόλου θετικό και ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν το ενδεχόμενο της πτώχευσης να είναι πιο κοντά από οποιαδήποτε άλλη φορά.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές "από τα 29 άρθρα της σύμβασης που θα επικύρωνε τη συμφωνία πώλησης,τα 15 βρίσκονται στον αέρα και πέντε απ΄ αυτά απαιτούν σημαντικές υποχωρήσεις των γερμανών ,τις οποίες κάθε άλλο παρά φαίνονται διατεθειμένοι να...
κάνουν". Αν τελικά οι γερμανοί δεν δεχτούν να δώσουν έστω μία παράταση κάποιων ημερών για να συνεχιστεί η διαπραγμάτευση, τότε τα μεσάνυχτα, μπαίνει λουκέτο στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά,με 1300 εργαζόμενους να μένουν στο δρόμο.
Πέρα από τη τραγωδία των εργαζομένων οι συνέπειες για το ΠΝ θα είναι σοβαρές:
- Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ θα παραμείνει στο Κίελο και τα υπόλοιπα τρία υποβρύχια θα μείνουν ατελείωτα στον Σκαραμαγκά έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία της διεθνούς διαιτησίας, στην οποία έχουν προσφύγει οι γερμανοί. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει από 3 έως 5 χρόνια!
- Τα 4 δις που πληρώσαμε για την παραγγελία των υποβρυχίων χάνονται.
-Χάνουμε και δύο παλαιότερα υποβρύχια τα οποία οι γερμανοί είχαν αρχίσει να εκσυγχρονίζουν αλλά σταμάτησαν μετά το προσύμφωνο το οποίο είχαμε υπογράψει και προέβλεπε τη ναυπήγηση δύο νέων υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ.
Read more: http://www.enimerwsi.com/2010/08/blog-post_2162.html#ixzz0yCte1Pcp
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου