Κώστας Βουτσάς: «Έχω μαλώσει με τον Χάρο, μην φοβάστε!»

      

 
 
 

Ζωντανή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και τον Κώστα Βουτσά είχαν σήμερα το πρωί στο «10 με 1 μαζί», στην οποία ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε... με τον δικό του, πολύ ξεχωριστό τρόπο, για την περιπέτεια που είχε τις τελευταίες ημέρες με την υγεία του. «Δεν είναι η κατάστασή μου δύσκολη αλλά το ότι η Θεσσαλονίκη έχει 95% υγρασία. Εδώ μία νέα κοπέλα και πονάει από την υγρασία. Δεν ήθελα να βγω από το νοσοκομείο… Είχε κούκλες νοσοκόμες» δήλωσε ο ηθοποιούς ενώ μεταξύ αστείου και σοβαρού και συνέχισε: «Με ρωτάνε οι δημοσιογράφοι αν θα συνεχίσω να παίζω και εγώ απαντάω: «Όπως στο deal χτυπάω 3 φορές το κουτί μου». Εννοείται πως θα συνεχίσω να παίζω στο θέατρο. Έχω μαλώσει με τον Χάρο, μην φοβάστε! Στις 31-12-31 γεννήθηκα και φέτος γίνομαι 80 ετών και θα συνεχίσω να ζω».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ