«Ο ΠΑΟΚ δε φοβάται κανέναν»

«Ο ΠΑΟΚ δε φοβάται κανέναν»

 

Στον τελικό του Κυπέλλου θέλει να παίξει ο Τσιρίλο. Ο Μπρούνο Τσιρίλο έκανε την δική του ανασκόπηση για... την χρονιά που κλείνει. Ο ιταλός αμυντικός έχει ως όνειρο να πάει με τον ΠΑΟΚ στον τελικό και να το κατακτήσει. Ο Τσιρίλο υποστήριξε πως δεν ξεκουράστηκε λόγω του παιδιού, όμως ήταν κάτι το μοναδικό για τον ίδιο και την οικογένεια του.
Ο Μπρούνο Τσιρίλο μίλησε στον Sport103fm, κάνοντας μία ανασκόπηση για τα όσα έζησε το 2010 με τη φανέλα του ΠΑΟΚ.
- Ξεκουραστήκατε; Ήταν χρήσιμη αυτή η διακοπή;
«Δεν ξεκουράστηκα και πολύ, είναι και το παιδί τώρα, όσοι έχουν παιδιά καταλαβαίνουν. Όλα βέβαια, είναι πολύ .............όμορφα, περάσαμε πολύ καλά και πέρασα πολλές ώρες με το παιδί μου κάτι που γνωρίζω πως δεν θα έχω συχνά την δυνατότητα να κάνω».
- Πάντως πήρατε μία ανάσα από τα πολλά παιχνίδια.
«Ξοδέψαμε πολύ ενέργεια και χρειαζόμασταν ξεκούραση γιατί φάνηκε πως είχαμε κουραστεί στο τελευταίο παιχνίδι. Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και εγώ και όλοι οι συμπαίκτες μου».
- Για την κλήρωση στο κύπελλο;
«Ξέρω για την κλήρωση, είναι δύσκολα παιχνίδια αλλά θέλουμε να πετύχουμε κάτι καλό στο κύπελλο. Ο ΠΑΟΚ δεν φοβάται κανένα και θα πάει μπροστά.
Είναι καλό το ότι παίζουμε τη ρεβάνς στη Τούμπα».
- Είναι ο πρώιμος τελικός του κυπέλλου;
«Το όνειρό μου είναι να πάει ο ΠΑΟΚ στον τελικό και δεν με απασχολεί με ποιον θα παίξει. Εγώ θέλω να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Από εκεί και πέρα είναι σίγουρα δύο από τις καλύτερες ομάδες που συμμετέχουν στον θεσμό».
- Τι θέλεις να θυμάσαι και τι θέλεις να ξεχάσεις;
«Ήταν μια φανταστική σεζόν, κάναμε πολύ καλά πλέι οφ, προχωρήσαμε στο Γιουρόπα Λιγκ φτάσαμε στους 32 μετά από πολλά χρόνια. Δεν θέλω να ξεχάσω κάτι. Κάναμε συγκλονιστικά παιχνίδια, αλλά θα θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή τα παιχνίδια με τη Βιγιαρεάλ και τη Δυναμό».
- Εκείνο το γκολ που δεχτήκατε από τη Μπριζ;
«Ναι θα ήθελα να ξεχάσω το τελευταίο λεπτό του αγώνα με την Μπριζ γιατί ήταν μία κακιά στιγμή, όμως ο αγώνας με τη Δυναμό έφερε μετά την ισορροπία».
- Στη Λάρισα πανηγύριζες έξαλα το γκολ του Αθανασιάδη.
«Ναι ο πανηγυρισμός μου στη Λάρισα ήταν ο καλύτερος, γιατί πιστεύω πως είναι ένας ποδοσφαιριστής που δεν έχει χάσει τον έλεγχο, είναι προσγειωμένος, ξέρει τι του γίνεται, έχει ποιότητα και μπορεί να πάει μπροστά».
- Τι εύχεσαι για το 2011;
«Για εμένα όλα είναι εντάξει, εύχομαι ο ΠΑΟΚ να συνεχίσει να πηγαίνει καλά. Να τα δώσουμε όλα για την ομάδα».


Πηγή: gazzetta.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ