Σισέ: Θα παραπονεθώ στην UEFA


Σισέ: Θα παραπονεθώ στην UEFA


troktiko    Σισέ: Θα παραπονεθώ στην UEFA
Όπου βρεθεί και όπου σταθεί το «φωνάζει»… ο Σισέ, μιας και σε νέες δηλώσεις του στην γαλλική «L’ Equipe», τόνισε … ότι θα αποχωρήσει από την Ελλάδα, ενώ στη συνέχεια υποστήριξε ότι θα προσφύγει στην UEFA για τα επεισόδια μετά τη λήξη.
«Αυτό το πράγμα δεν το είχα ξαναδεί. Και πλέον δεν είμαι διατεθειμένος να το ξαναδώ. Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εξοργισμένοι, κατευθείαν προς τα εμένα για να μου επιτεθούν. Ήμουν ο στόχος τους. Μερικοί με χτύπησαν και εγώ ανταποκρίθηκα για να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι βάρβαροι. Είναι ντροπή. Δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή την εβδομάδα θα παραπονεθώ στην UEFA και σας λέω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τα παρατήσω».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ