Αφαίρεση Διπλώματος για 6 μήνες και επανεξέταση.

Αφαίρεση Διπλώματος για 6 μήνες και επανεξέταση.

 

Πριν 2 χρόνια έκανα 2 παραβάσεις (Αλκοόλ)σε διάστημα μικρότερο από 12 μήνες και τώρα θυμήθηκαν ότι έπρεπε να μου αφαιρέσουν το δίπλωμα...
(Και πολύ καλά κάνουν από την μια μεριά).
Επειδή άκρη δεν βρίσκω θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει περάσει τα ίδια ή τυχαίνει να γνωρίζει να μου πει τι διαδικασίες πρέπει να κάνω.
Πως θα εξεταστώ? Ύλη-Οδήγηση?
Πόσα λεφτά θα δώσω?
Πρέπει να πάω σε σχολή οδηγών?

(Άντε να κάνω οπισθογωνίες ή να θυμάμαι τις λεπτομέρειες που ψάχνουν για να σε κόψουν)
Που θα κάνω τα χαρτιά μου και τι χρειάζεται να έχω μαζί μου?

Μπορώ να..... δώσω από τώρα εξετάσεις να τελειώνω και απλά το δίπλωμα να βγει και να το παραλάβω όταν λήξει η ποινή?Ή πρέπει να λήξει πρώτα μετά να δώσω και μετά να περιμένω κανένα 2μηνο γιατί θα βγει καινούριο.
Και γενικά κάθε τι που μπορεί ή πιστεύει ότι θα με βοηθήσει  στο Αστυνομικό Τμήμα Σερρών δεν ξέρανε τίποτα και πήγα και στο Συγκοινωνιών και ας μην θίξω την αντιμετώπιση τους επειδή είμαι φοιτητής.
Ελπίζω να με διαφωτίσει κάποιος που τα έχει περάσει ή κάποιος που γνωρίζει τις διαδικασίες...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ