ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΔΙΔΥΜΑ:ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ

ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΔΙΔΥΜΑ:ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ

 

Αυτό είναι ένα από τα θαύματα της φύσης. Μια μητέρα στη Βρετανία η 21χρονη Shirley Wales γέννησε με καισαρική τομή δίδυμα. Το αξιοπερίεργο όμως είναι ότι το αγοράκι γεννήθηκε μαύρο και το κοριτσάκι λευκό. Όπως αποκαλύπτει η ευτυχισμένη μαμά ο γυναικολόγος της της είχε πει ότι θα γεννήσει δίδυμα τα οποία θα είναι αντίθετου φύλου. Για το χρώμα όμως δεν γνώριζε ούτε ο ίδιος...
 Το αγοράκι της, ο Leo, γεννήθηκε πρώτος με σκούρο δέρμα, καφέ μάτια και λεπτά μαλλιά και μετά από λίγα λεπτά έκπληκτοι οι γιατροί είδαν την Hope να βγαίνει με λευκό δέρμα, μπλε μάτια και αραιά μαλλιά. «Είχα πάνω από 100 επισκέπτες τις δύο πρώτες μέρες γιατί δεν πίστευαν ότι τα παιδιά μου ήταν διαφορετικού χρώματος, Μάλιστα ερχόντουσαν να το διαπιστώσουν από κοντά», λέει η μητέρα. Σύμφωνα με τους επιστήμονες πάντως το να γεννηθούν δίδυμα με διαφορετικό χρώμα είναι εξαιρετικά σπάνιο. Βέβαια ο πατέρας των παιδιών -με τον οποίο η μητέρα έχει χωρίσει- είναι λευκός. Η μητέρα σε συνέντευξη που έδωσε σε βρετανική εφημερίδα δήλωσε: «Όταν ήμουν έγκυος ήξερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο πατέρας των παιδιών μου είναι δίδυμος οπότε το να αποκτήσω και εγώ δίδυμα το θεωρούσα φυσιολογικό. Όταν μου το επιβεβαίωσε ο γιατρός μου ξετρελάθηκα από τη χαρά μου και ειδικά όταν μου είπε ότι θα είναι ένα αγόρι και ένα κορίτσι», και συνεχίζει: «Τώρα, 14 εβδομάδες μετά τη γέννηση των παιδιών μου ο Leo και η Hope έχουν μετατρέψει τη ζωή μου σε ένα όνειρο. Είναι δύο μικρές ξεχωριστές προσωπικότητες. Φωνάζω τον Leo, Lion (λιοντάρι) και την Hope Happy (χαρά). Είναι δύο μικρά θαύματα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ