Μπράβο Έλενα...Ε. Παπαρίζου: «Είμαι πολύ cool και free»

Ε. Παπαρίζου: «Είμαι πολύ cool και free»

30 Οκτ 2010

Η πιο συνηθισμένη ερώτηση που κάνουν στην Έλενα Παπαρίζου είναι για τα κιλά της και εκείνη για ακόμα μια φορά δίνει τις δικές της απαντήσεις σε συνέντευξη που έδωσε σε γνωστό περιοδικό.
Τι απαντά η γνωστή τραγουδίστρια όταν τη ρωτούν αν πιστεύει πως οι άντρες προτιμούν τις ζουμερές γυναίκες;
Ο κάθε άντρας ζητάει αυτά που θέλει και οι άντρες είναι λίγο περίεργοι ώρες ώρες, όπως άλλωστε είμαστε και εμείς οι γυναίκες. Οι άντρες πάντα λένε «εμένα η γυναίκα μ’ αρέσει να είναι πιο ζουμερή», όμως πάντα κοιτάνε και τις αδύνατες. Στην τελική, πιστεύω ότι οι άντρες επιλέγουν τις γυναίκες που είναι εγκεφαλικά σεξουαλικές.
Πως χαρακτηρίζει τον εαυτό της;
Όχι. Είμαι πολύ cool, πολύ free. Περιποιούμαι τον εαυτό μου, γυμνάζομαι, κάνω όλα όσα κάνει μια γυναίκα για την εμφάνισή της, αλλά δεν είμαι υστερική. Κανείς δεν πρέπει να είναι υστερικός με την εμφάνισή του.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ