ΣΚΥΛΟΚΑΥΓΑΣ...Άγρια κόντρα Παπαδάκη με Λυριτζή-Οικονόμου, για τους αγνοούμενους στη Θεσσαλονίκη...πολεμος τσατσαδων σε διπλανα μπουρδελα.


Άγρια κόντρα Παπαδάκη με Λυριτζή-Οικονόμου, για τους αγνοούμενους στη Θεσσαλονίκη 

 


Το θρίλερ με τους δύο αγνοούμενους που εμφάνισε αρχικά ως νεκρούς ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης νωρίς το πρωί οδήγησε σε έναν άνευ προηγουμένου «πόλεμο» μεταξύ των παρουσιαστών των πρωινών εκπομπών.
Το γάντι έριξαν οι Βασίλης Λυριτζής και Δημήτρης Οικονόμου, που είχαν ..

αποφύγει να μεταδώσουν την είδηση και όταν γνωστοποιήθηκε ότι οι δύο αγνοούμενοι ζουν και βασιλεύουν, άρχισαν τις μπηχτές προς τα αντίπαλα κανάλια.
Οικονόμου: «Να δείτε την ανευθυνότητα που υπάρχει και τον αρρωστημένο ανταγωνισμό. Όλοι οι άλλοι συνάδελφοι λίγο.... πριν τους έβγαλαν νεκρούς».

Λυριζτής: «Nα πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, επειδή το κατεστημένο που επιβάλει μια παραπληροφόρηση στο όνομα του εντυπωσιασμού πρέπει να σταματήσει. Ο ΑΝΤ1, το Alter και δυστυχώς και η ΝΕΤ μετέδωσαν πριν από δέκα λεπτά ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι νεκροί».

Οικονόμου: «Σκεφτείτε που οδηγεί αυτή η αρρώστια, ποιος θα δώσει πρώτο τον νεκρό».

Λυριτζής: «Δεν είναι δυνατόν να παίζουμε με τη ζωή των ανθρώπων στο όνομα του εντυπωσιασμού και της δήθεν πρωτιάς».

Οικονόμου: «Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά. Αυτή η αθλιότητα πρέπει να σταματήσει, επιτέλους!».

Την ίδια ώρα από κάτω υπήρχε τίτλος στον Σκάι:«κίτρινος Τύπος στην πλάτη αγνοούμενων» και «παιχνίδια τηλεοπτικού εντυπωσιασμού στην πλάτη αγνοούμενων». Στη συνέχεια με ειρωνικό τρόπο οι Λυριτζής - Οικονόμου κατηγόρησαν τα άλλα κανάλια ότι ακόμα και όταν επιβεβαίωσαν ότι οι αγνοούμενοι είναι ζωντανοί, δεν ζήτησαν «συγνώμη λάθος» αλλά προσπάθησαν να το παρουσιάσουν ως θρίλερ, προσπαθώντας να γυρίσουν σιγά-σιγά τα όσα μέχρι τότε έλεγαν για νεκρούς.

Το γάντι σήκωσε ο Γιώργος Παπαδάκης: «Αυτό θα φτάσει μέχρι και την δικαιοσύνη τώρα πια. Τα πήρα στο κρανίο τώρα πια και αυτό θα φτάσει μέχρι και τη δικαιοσύνη τώρα. Θα απαντήσω μέσα από την δικαιοσύνη, έστω και αν ο Δημήτρης Οικονόμου είναι φίλος και έχουμε πΙΕι και ένα κρασί μαζί. Το συνεχίζουν και μιλάνε για κίτρινο τύπο και παιχνίδια εντυπωσιασμού στην πλάτη αγνοούμενων. Μαθήματα δεοντολογίας από τους Λυριτζή και Οικονόμου εγώ δεν δέχομαι.

Μας το είπε ο διοικητής της Πυροσβεστικής. Ποιον άλλον να βγάλεις ως εγκυρότερη πηγή; Εγώ τον πήρα τηλέφωνο τον Δ. Οικονόμου αλλά δεν το σήκωσε. Δεν παίζουμε με τέτοια πράγματα. Δεν θα μου φορτώσουν εμένα ότι για λόγους τηλεθέασης έβγαλα τον αρμοδιότερο όλων. Περισσότερο δεοντολογική προσέγγιση δεν μπορούσε να γίνει. Είναι πολύ σημαντικό για μέρα και για την ιστορία μου σε αυτό τον χώρο. Παίξτε το απόσπασμα».

Στο σημείο εκείνο ο ΑΝΤ1 πρόβαλε την συνομιλία με τον διοικητή της Πυροσβεστικής που έδινε την πληροφορία για τους δύο νεκρούς νωρίτερα.

Την ίδια ώρα όμως οι Λυριτζής και Οικονόμου επανέρχονταν από τον Σκάι: «Ζήτω το έθνος, ζήτω η δεοντολογία», λέει ο Λυριτζής. Και ο Οικονόμου: «Τι να πω, δεν ξέρω, μερικοί έχουν χάσει πια το μέτρο. Τηλεφώνησε ο Γ. Παπαδάκης στο κινητό, που είχα δίπλα αλλά το είχα στο αθόρυβο. Βρήκα ένα μήνυμα του και μας κάνει μαθήματα δεοντολογίας. Θα περάσουμε μια βόλτα από τον ΑΝΤ1 μετά, από την σχολή του, να πάρουμε. Εδώ έχουμε έναν που έβγαλε δυο ζωντανούς ανθρώπους νεκρούς. Ποιος κάνει παραπληροφόρηση, ποιος κάνει κίτρινη δημοσιογραφία και ποιος χρειάζεται μαθήματα;

Η αρχή του ρεπορτάζ λέει ότι τσεκάρουμε την είδηση από δύο διαφορετικές ανεξάρτητες πηγές. Αφήστε την πλάκα, που θέλετε να ζητήσουμε συγγνώμη εμείς. Έλεος, να υπάρχει και ένα μέτρο. Και να ξέρουμε, μια και είναι αυτή η ημέρα, ότι η ανδρεία είναι να ζητάς συγνώμη όταν έχεις κάνει λάθος». Και ο Λυριτζής προσέθετε: «Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης».

Τι ήταν να τα μάθει αυτά ο Παπαδάκης, όπως του τα μετέφεραν συνεργάτες του; «Εδώ είναι θέμα αρχής. Την συγχωρεμένη τη μάνα μου να μου κατεβάσεις κάτω, τον ίδιο τον Κυριακού, δεν ακούω Χριστό. Μου κάνει εντύπωση που δεν απάντησε ο Δημήτρης Οικονόμου πάνω στις διαφημίσεις, που είχαν διαφημίσεις και αυτοί. Δεν πειράζει Δημήτρη, εγώ περιμένω τηλεφώνημά σου για να μου ζητήσεις συγνώμη μετά την εκπομπή. Τουλάχιστον εμείς που έχουμε πιει και ένα ποτήρι κρασί. Δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου. Σε θέματα ηθικής τάξης σκοτώνω τη μάνα μου, πόσω μάλλον τον Λυριτζή και τον Οικονόμου. Εντάξει; Μαγκιές σε εμένα δεν σηκώνω. Έχω βγει από τα ρούχα μου. Και το συνεχίζουνε». Μάλιστα ο Γ. Παπαδάκης είπε ότι θα στείλει ο ίδιος την εκπομπή του στο ΕΣΡ για να ερευνηθεί αν παραβίασε την δεοντολογία.

Τώρα, τι έγινε μετά το τέλος των εκπομπών και αν μιλήσανε τελικά Παπαδάκης και Οικονόμου δεν το ξέρουμε. Ίσως το μάθουμε αύριο. Καμία πάντως από τις δύο πλευρές δεν φάνηκε να έχει διάθεση υποχώρησης...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ