ΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Μέσι: Σπίτι μου η

Μπαρτσελόνα

2 Οκτ 2010


Την επιθυμία του να... δέσει τον Λιονέλ Μέσι για πάντα στην Μπαρτσελόνα εξέφρασε ο πρόεδρος του καταλανικού συλλόγου στο περιθώριο της βράβευσης του αργεντίνου σούπερ σταρ για το Χρυσό Παπούτσι. "Δεν θα σε αφήσουμε να φύγεις", του είπε χαρακτηριστικά ο Σάντρο Ροσέλ, με τον βραχύσωμο μάγο να του απαντάει πως "ελπίζω να μείνω για πολλά χρόνια εδώ".
Είσαι ένα χρυσό παιδί, το οποίο είναι πιο σημαντικό από το να είσαι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο και δεν πρόκειται να σε αφήσουμε να φύγεις", ήταν τα λόγια του Ροσέλ.
Κι η επιθυμία του Μέσι όμως είναι να συνεχίσει να αγωνίζεται στην Μπαρτσελόνα, τη φανέλα της οποίας φοράει από 13 ετών. "Αυτό είναι που λέω πάντα, ότι η Μπαρτσελόνα είναι το σπίτι μου", είπε αρχικά ο αργεντίνος και πρόσθεσε. < "Ελπίζω να μείνω εδώ για πολλά χρόνια. Όλα τα βραβεία είναι ιδιαίτερα για μένα και είμαι τυχερός που είχα τη βοήθεια των συμπαικτών μου. Είμαι χαρούμενος".


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

Καταγγελεια Samsung Service & service one

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ